وضعیت نامرتب زندگی شخصی مایلز مورالس در کلیپ انیمیشن Spider-Man 2

دانلود فیلم آپارات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز کلیپ جدیدی از فیلم مورد انتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse با حضور مایلز مورالس و والدینش منتشر کرده است. این ویدیوی 32 ثانیه ای نشان می دهد که مایلز در تلاش است تا بین وظایف ابرقهرمانی خود و زندگی شخصی خود تعادل ایجاد کند. چون پدر و مادرش متوجه شده اند که او در برخی از کلاس هایش شرکت نکرده است.

سونی پیکچرز یک کلیپ کوتاه از Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر کرده است که وضعیت آشفته مدرسه مایلز مورالس را نشان می دهد.

در خلاصه داستان Spider-Man: Across the Spider-Verse آمده است: «مایلز مورالس برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse بازمی گردد و پس از اتحاد مجدد با گوئن استیسی، مرد عنکبوتی خیرخواه بروکلین به جهان های موازی پرتاب می شود؛ جایی که یک تیم عنکبوتیان تلاش می کند تا از جهان محافظت کند.اما وقتی قهرمانان بر سر چگونگی مقابله با یک تهدید جدید با هم درگیر می شوند، مایلز مورالس خود را در برابر دیگر عنکبوتیان می بیند و باید معنای آن را دوباره تعریف کند: یک قهرمان باشد تا عزیزانش را نجات دهد.

شامیک مور مانند مایلز مورالس، هایلی استاینفلد مانند گوئن استیسی، ژاک جانسون همانطور که پیتر بی پارکر، عیسی راعی به عنوان زن عنکبوتی، دانیل کالویا مثل اسپایدر پانک، کاران سونی به عنوان مرد عنکبوتی هندی، اسکار آیزاک به عنوان مرد عنکبوتی 2099، جیسون شوارتزمن مانند اسپات، برایان تایری هنری مانند جفرسون دیویس، لونا لورین ولز مانند ریو مورالس، گرتا لی در نقش لیلا اندی سمبرگ، راشل دراخ، یورما تاکونی و شی ویگهام از جمله صداپیشه هایی که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بازی می کنند.

بخوانید  بهترین فیلم های عاشقانه هندی | 25 فیلم + امتیاز IMDB

پوستر مرد عنکبوتی 2

خواکیم دوس سانتوس، قدرت های کمپ و جاستین کی تامپسون وظیفه رهبری و فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام آنها مسئول نوشتن فیلمنامه مرد عنکبوتی: در سراسر آیه عنکبوتی بودند. کریس میلر، امی پاسکالفیل لرد آوی آراد، کریستینا استاینبرگ و آلونزو رووالکابا به عنوان تهیه کننده و پیر رمزی و آدیتیا سود آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی انیمیشن Spider-Man: Among the Spider World کار کردند. طرفداران برای تماشای این انیمیشن نباید زیاد منتظر بمانند. زیرا این کتاب در تاریخ 2 ژوئن منتشر می شود.