نینتندو در Gamescom 2024 شرکت نخواهد کرد

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه کنسول Nintendo Switch 2 در سه ماهه اول سال 2025، نینتندو اعلام کرد که در رویداد Gamescom امسال حضور نخواهد داشت.

در حالی که نینتندو هنوز به طور رسمی برنامه خود را برای رویدادهای بازی تابستانی امسال اعلام نکرده است، اکنون می دانیم که Gamescom 2024 یکی از رویدادهای بزرگی است که نینتندو آن را از دست می دهد. Gamescom 2024 قرار است از 21 تا 25 آگوست (31 اوت تا 4 سپتامبر) برگزار شود.

یکی از سخنگویان نینتندو اروپا در بیانیه ای که توسط Games Wirtschaft منتشر شد، گفت: «Gamescom یک رویداد مهم در تقویم نینتندو است، اما به دلیل عوامل مختلف، ما تصمیم گرفتیم در رویداد امسال در کلن آلمان شرکت نکنیم بازی‌های دیگری را که برای نینتندو و در رویدادهای دیگر در این کشور ارائه می‌شوند، تجربه کنید.»

غرفه نینتندو در Gamescom

نینتندو در رویداد Gamescom سال گذشته شرکت کرد و طبق شایعاتی که در آن زمان منتشر شد، دمویی از فناوری جدید کنسول این شرکت به نام Nintendo Switch 2 پشت درهای بسته نمایش داده شد. ظاهراً نینتندو The Matrix Awakens از اپیک گیمز و نسخه بهبودیافته The Legend of Zelda: Breath of the Wild را با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 به نمایش گذاشته است. این نشان داد که زمان بارگذاری بازی بسیار سریعتر است.

با وجود شایعاتی مبنی بر رونمایی رسمی این کنسول در ماه مارس گذشته، به احتمال زیاد مراسم معرفی Nintendo Switch 2 به ژوئن منتقل خواهد شد. علاوه بر این، لازم به ذکر است که انتظار می رود این کنسول در سه ماهه اول سال 2025 عرضه شود. این احتمالاً همزمان با انتشار بازی Pokemon Legends: ZA خواهد بود. البته زمان مشخص خواهد کرد، اما شرکت کنندگان در رویداد Gamescom امسال نباید منتظر اخبار جدید مرتبط با نینتندو باشند.

بخوانید  Best Xbox Controllers In 2021 | GameSpot

لیست کامل شرکت کنندگان در ماه های آینده منتشر خواهد شد. در Gamescom 2023 تقریبا 1220 غرفه دار از 63 کشور برای شرکت در این رویداد ثبت نام کرده اند. سال گذشته گیمزکام بیش از 265000 بازدیدکننده از بیش از 100 کشور داشت.

در نهایت، نظرات خود را در این زمینه با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر