سری Shang-Chi مارول به‌روزرسانی هیجان‌انگیزی دریافت می‌کند زیرا طرفداران منتظر دنباله هستند

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings مارول در سال 2021 اکران شد و بیش از 400 میلیون دلار در باکس آفیس فروخت، اما هنوز هیچ خبری از دنباله آن و یا اینکه آیا شخصیت هایی از این فیلم ممکن است به پروژه های دیگر مارول ختم شوند، منتشر نشده است. . سیمو لیو، ستاره شانگ چی، اکنون یک به‌روزرسانی هیجان‌انگیز برای افرادی که می‌خواهند سریال‌های بیشتری ببینند، ارائه کرده است.

لیو با پستی در Threads به شخصی که از عدم تولید مارول برای Shang-Chi پس از اکران فیلم در سال‌ها پیش ابراز ناراحتی کرده بود، پاسخ داد. این شخص گفت که مایوس کننده است که مارول دنباله ای را اعلام نکرده یا درباره احتمال حضور شانگ چی در دیگر فیلم های مارول صحبت نکرده است. خود لیو در پاسخ گفت: «قول می‌دهم این اتفاق بیفتد. »

این بیانیه مشخص نمی کند که آیا او در مورد دنباله شانگ چی صحبت می کند یا گسترش دیگری از سریال و شخصیت، اما در هر صورت یک به روز رسانی هیجان انگیز برای طرفداران سریال است.

ارسال شده توسط @simuliu

نمایش در بحث ها

قبل از اکران شانگ چی، باب چاپک، مدیر عامل سابق دیزنی، گفت که این فیلم از نظر مدل اکران خود یک “تجربه جالب” بود، زیرا به جای نمایش همزمان در دیزنی پلاس، همانطور که برخی دیگر از فیلم های دیزنی انجام داده اند، به طور انحصاری در سینماها اکران می شود. همه گیری لیو با استفاده از لغت “آزمایش” به چاپک اعتراض کرد و کوین فایگی از مارول بعداً آنچه را “سوء تفاهم” خواند، بررسی کرد.

بخوانید  نقد سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت (فصل اول) | قسمت های پنجم و ششم

Shang-Chi در سپتامبر 2021 اکران شد و 75 میلیون دلار برای آخر هفته افتتاحیه آن به دست آورد و در طول اکران خود 432 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم در کنار کاتالوگ عظیم دیگر فیلم‌های مارول، اکنون در دیزنی پلاس پخش می‌شود.

شانگ چی علاوه بر لیو، آکوافینا، میشل یئو، بن کینگزلی و تونی لیونگ چیو وای را به ایفای نقش پرداخت. این فیلم توسط Destin Daniel Cretton کارگردانی شده است. او قرار است فیلم بعدی ناروتو را کارگردانی کند و بسیاری امیدوارند که اگر این اتفاق بیفتد، او برای Shang-Chi 2 بازگردد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر