میکروفون USB سیمی مینی کپسول NZXT به شما این امکان را می دهد که با قیمت ارزان وصل و اجرا کنید

Capsule Mini وضوح 24 بیت و a الگوی قطبی کاردیوئید منحصر به فرد. این به این معنی است که میکروفون نزدیک‌ترین نقطه را انتخاب می‌کند و نویز پس‌زمینه را کاهش می‌دهد و آن را به میکروفون خوبی برای پخش جریانی یا پادکست تبدیل می‌کند. کپسول مینی 70 دلار قیمت دارد (کپسول استاندارد 130 دلار قیمت دارد).

NZXT همچنین Boom Arm Mini (70 دلار) را ارائه می دهد، یک بازوی بوم کوچک – و مانند Capsule Mini، برای کسانی است که می خواهند فضای میز را ذخیره کنند.

مشخصات کپسول مینی

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Mini همچنین دارای وضوح کمی پایین‌تر از کپسول استاندارد (24 بیت/48 کیلوهرتز در مقابل 24 بیت/96 کیلوهرتز) است و همچنین برای کنترل تنظیمات به نرم‌افزار NZXT Cam نیاز دارد که همراه با میکروفون رایگان است. ماشه میکروفون برای Mini نیز به جای دکمه فشاری کپسول، یک پیچ است.

میکروفون کپسولی NZXT در سال 2021 عرضه شد و یک میکروفون USB سیمی میان رده مناسب است. نقطه فروش آن ویژگی “plug-and-play” بوده است، به این معنی که برای استفاده از میکروفون نیازی به دانلود هیچ نرم افزاری ندارید و تنظیم آن نسبتاً ساده است. اکنون NZXT نسخه کوچکتری از کپسول NZXT را به بازار عرضه می کند که به درستی Capsule Mini نامیده می شود.

بخوانید  به‌روزرسانی PS5 و PS4 اکنون به صورت زنده انجام می‌شود، کار زیادی انجام نمی‌دهد