معرفی سریال افلاطونی داستان دوستی افلاطونی

در ابتدا، سیلویا چندان مشتاق این ارتباط مجدد نیست، زیرا خودش به نوعی باعث جدایی شد. سال‌ها پیش، ویل تصمیم می‌گیرد با زنی که سیلویا از او راضی نیست ازدواج کند و سعی می‌کند از ازدواج ویل با آن زن صحبت کند. ویل که می بیند دوست صمیمی اش از انتخاب همسرش راضی نیست و مانع از ازدواج او می شود، کم کم این رابطه را قطع می کند. اکنون که ویل از همسرش جدا شده است، چارلی (شوهر سیلویا) اصرار دارد که دوباره به هم بپیوندند و دوستی قدیمی خود را از سر بگیرند.

سریال کوچه شب تاب

  • بازیگران: کاترین هیگل، سارا چالک و بن لاوسون
  • سال انتشار: 2021 تا 2023
  • تعداد قسمت ها: 26

سریال کیسه کک

جالب است بدانید که رز بیرن و ست روگن در فیلم همسایه ها (همسایه ها) و دنباله آن یعنی فیلم 2 همسایه با یکدیگر بازی کردند. دو فیلم به کارگردانی نیکلاس استولر. منتقدانی که سریال را تماشا کردند، میانگین امتیاز بالایی به آن دادند. آنها بر این باور بودند که سریال افلاطونی، حتی بدون فراز و نشیب شدید و رها کردن احساسات عاشقانه، همچنان توانسته است رابطه پر سر و صدا و بسیار پویا دو شخصیت اصلی را حفظ کند. چیزی که افلاطونی را به کمدی ایده آل تبدیل می کند، همین ارتباطات است. ریچارد روپر از شیکاگو سان تایمز نوشت: “باهوش، خنده دار، روشنگر و فورا اعتیاد آور…”.

دو شخصیت اصلی سریال تنها با هم به نمایش در می آیند

از سوی دیگر، یک بررسی کننده سایت. V Club نوشت: «افلاطونی هیچ قالب یا الگوی را نمی شکند. اما دیدن نمونه دیگری از یک کمدی دل انگیز که به شخصیت هایش اجازه می دهد انسان باشند و گاهی دوست داشتنی و نترسند، بسیار عالی است. در خلاصه داستان منتشر شده در این مجموعه آمده است: «سیلویا و ویل یک زوج افلاطونی و دوستان صمیمی سابق هستند که به دهه 50 سالگی خود نزدیک می شوند. پس از مدت ها جدایی و جدایی دوباره به هم می رسند و رابطه خود را از سر می گیرند.

رز بیرن در سریال افلاطونی موهای ست روگن را رنگ می کند

سریال مسیر کرم های شب تاب

رز بایرن و ست روگن در سریال افلاطونی با یکدیگر صحبت می کنند

خلاصه داستان: داستان این سریال داستان دو دوست عجیب به نام های تالی و کیت است. از اولین ملاقات آنها در سال 1974 تا امروز که در چهل سالگی هستند. کیت دختری درونگرا و تالی پست ترین دختر مدرسه است. آنها پیوندی را تشکیل می دهند که آنها را در هر مرحله از زندگی می برد و در زمان حال به تراژدی می رسد.

در آغاز، همه چیز بسیار دشوار و عجیب است. به نظر می رسد که هیچ کدام از این دو نفر دیگر در زندگی خود به دیدن یکدیگر عادت ندارند. اما رفته رفته بر اثر اتفاقاتی که می افتد یخ هایشان آب می شود و دوباره به سیلویا و ویل قدیمی تبدیل می شوند. مورد دیگر به جایی می رسد که ارتباط شدید و بلند آنها زندگی شخصی هر یک از آنها را مختل می کند. بهتر است هر دوی آنها هر چه زودتر به این موضوع فکر کنند. از یک طرف، سیلویا مادر 3 فرزند است که تمام آرزوها و رویاهای خود را پشت سر می گذارد (از آنجایی که هم دانشگاهی سابقش به زندگی رویایی خود رسیده است) و از طرف دیگر، ویل تجارت جدید خود را شروع کرده و باید پیش روی خود ادامه دهد.

فقط با هم سریال

  • بازیگران: بنجی افلالو، استر پوویتسکی و ایبن راسل
  • سال انتشار: 2018
  • تعداد قسمت ها: 20

کیسه کک

سرویس استریم اپل تی وی پلاس که از بدو تاسیس تاکنون آثار خوب و دیدنی زیادی داشته است، ساخت یک سریال 10 قسمتی نیم ساعته را در پایان سال 2020 در دستور کار قرار داد.سریال پلاتونی رز بیرن و ست را دارد. روگن در مرکز داستان آن قرار دارد و از طرفی نیکلاس استولر و فرانچسکا دلبانکو سازندگان این سریال هستند. لوک مک فارلین، تری هیل، کارلا گالو و اندرو لوپز از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند که به مرور زمان به همراه دیگر هنرمندان به تیم سازنده پیوستند. موضوع اصلی این سریال کمدی حول محور دو دوست بسیار قدیمی می چرخد.

جلد سریال کوچه شب تاب

رز بیرن و ست روگن در سریال افلاطونی شگفت زده به نظر می رسند

سریال پلاتونیک از آن دسته سریال هایی است که می توانید پس از یک روز خسته کننده و پرمشغله با خیال راحت تماشا کنید و انتظار سرگرمی های جالبی را داشته باشید. این سریال بدون اینکه ذهن شما را خسته کند یا بیشتر درگیر کند داستان خود را برای شما تعریف می کند و پس از پایان هر قسمت احساس بسیار بهتری خواهید داشت. به جرات می توان گفت که خواسته یا ناخواسته رز بیرن و ست روگن یک کمدی مدرن و دوستانه عالی خلق کرده اند. بازی های بسیار جذاب، ارتباطات پویا و همچنین نگارش قابل توجه فیلمنامه، سریال پلاتونی را کاملاً دیدنی کرد.


سریال هایی شبیه به سری افلاطونی

نکته جالب و خوبی که سریال افلاطونی را از دیگر سریال های مشابه متمایز می کند این است که درست مانند نامش، رابطه افلاطونی را به تصویر می کشد. معمولاً در چنین داستان هایی می بینیم که دوستان قدیمی پس از به هم پیوستن و از سرگیری رابطه خود، به یکدیگر احساس می کنند و به دنبال چیزی هستند که در زندگی عاطفی فعلی خود به آن دست نمی یابند. اما خوشبختانه چیزی شبیه به آن را در سریال پلاتونی نمی بینیم. به دنبال چیز خاصی در این مجموعه نباشید و انتظار یک داستان عالی و یک ماجراجویی حماسی را داشته باشید زیرا اصلا برای آن چیزها ساخته نشده است.

سری فلی بگ

  • بازیگران: فیبی والر-بریج، سیان کلیفورد و اندرو اسکات
  • سال انتشار: 2016 تا 2019
  • تعداد قسمت ها: 12

خلاصه داستان: فلی بگ زنی شوخ طبع و تا حدودی مضحک است که زندگی و عشق را در لندن بدون ماسک و فیلتر بررسی می کند. آن وقت است که سعی می کند با یک تراژدی کنار بیاید. این زن سعی می کند بهبود یابد و هر کسی را که بخواهد به او کمک کند طرد می کند.


سریال تنها با هم

خلاصه داستان: دو شخصیت نه چندان جوان هزاره، که از نظر اجتماعی نیز بی دست و پا هستند، با یکدیگر بهترین دوستان کاملا افلاطونی می شوند. بنجی پسری ثروتمند، خودآگاه و بی انگیزه است و استر دختری فقیر، خودخواه و خودمحور است. آنها سعی می کنند جای خود را در لس آنجلس بیهوده ای که به موقعیت اجتماعی وسواس دارد، بیابند.


پلاتونیک که مجموعه جدیدی از Apple TV Plus است، دقیقاً همان چیزی را که به مخاطبان وعده داده بود ارائه می دهد. یک کمدی عاشقانه با احساس خوب.