ویدیوهای لو رفته از کنترلر و هدست Xbox با طراحی Starfield

مانند دسته، در هر طرف هدست عباراتی مانند Comcast (نوعی وسیله ارتباطی)، Nova Galaxy Pilot و Constellation Property نوشته شده است. حتی میکروفون آن نیز نیمه شفاف است که باعث شده جلوه خوبی از هدست ببینیم. قسمت پشت دسته مانند قسمت داخلی آنالوگ ها به رنگ قرمز غلیظ است و شاهد طراحی زیبایی هستیم.

لینک دانلود آپارات

یکشنبه هفته آینده پس از Xbox Showcase، بازی انحصاری Starfield Direct برگزار می شود که در آن شاهد پیش نمایش کلی گیم پلی این بازی ساخته شده توسط استودیو Bethesda خواهیم بود. انتظار می رود که Bethesda یا مایکروسافت یک کنسول Xbox و هدست محدود با طراحی بازی Starfield ارائه دهند که تصاویر آن قبلاً فاش شده بود. حالا با تشکر از کاربر ویدیوهای هر دو محصول توسط eXtas1stv در توییتر فاش شد.

بازی Starfield در 15 سپتامبر (6 سپتامبر) برای Xbox Series X Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد و از روز عرضه در دسترس کاربران Game Pass قرار خواهد گرفت.

لینک دانلود آپارات

اخیرا ویدیوهایی از کنترلر و هدست Xbox Limited با طراحی بازی Starfield منتشر شده است.

قیمت کنترلر ایکس باکس استارفیلد نیز به همین میزان است قیمت آن 79.99 دلار / 74.99 یورو خواهد بود و این قیمت برای هدست گیمینگ نسخه محدود Starfield 124.99 دلار / 124.99 یورو خواهد بود. این لوازم جانبی احتمالا در Xbox Showcase یا Direct Starfield معرفی خواهند شد.

بخوانید  تاریخ انتشار Palworld اعلام شد Pokémon Lookalikes دارای سلاح را به روز اول Game Pass می آورد