تاریخ انتشار Palworld اعلام شد Pokémon Lookalikes دارای سلاح را به روز اول Game Pass می آورد



Palworld، بازی بقای چند نفره جمع آوری هیولاها که با این واقعیت که موجودات دوست داشتنی آن می توانند اسلحه داشته باشند، معروف شده است، به زودی منتشر می شود و همچنین برای کنسول ها و رایانه های شخصی روی Game Pass نیز عرضه خواهد شد.

همانطور که در یک تریلر جدید فاش شد، Palworld در 19 ژانویه برای کنسول های Xbox، Game Pass و PC از طریق Steam منتشر خواهد شد. Palworld از حداکثر چهار بازیکن که با هم بازی می کنند، با حداکثر 32 بازیکن در هر سرور پشتیبانی می کند. یادداشت های توسعه دهنده Pocketpair در مورد بازی بخار صفحه ای که بیان می کند که به روز رسانی های آینده اندازه سرور بازی را افزایش می دهد و PvP را فعال می کند، ویژگی که در زمان راه اندازی درج نشده است.

در حال پخش: دوست جهانی | تریلر تاریخ انتشار دسترسی زودهنگام

در مورد آنچه در نسخه Early Access Palworld گنجانده می شود، Pockpair می گوید که بازیکنان می توانند بیش از 100 نوع موجود به نام Pals را جمع آوری کنند و انواع کارهای وحشتناک را با آنها انجام دهند. صفحه Steam بازی با افتخار بیان می‌کند که هیچ قانون کار برای دوستان وجود ندارد، بنابراین می‌توان از آن‌ها برای ساختن سازه‌ها، تولید برق، کشاورزی و مدیریت کارخانه‌ها استفاده کرد تا بازیکنان بتوانند «یک زندگی آسوده داشته باشند».

در صفحه Steam Palworld آمده است: “یک کارخانه بسازید، یک دوست را در آن قرار دهید، و تا زمانی که تغذیه می شود به کار خود ادامه می دهد، البته تا زمانی که بمیرد.”

وقتی بازیکنان دوستان خود را به بردگی نمی‌کشند یا نمی‌فروشند، می‌توان از آن‌ها برای کاوش در دنیای باز بازی و عبور از سیاه‌چال‌های خطرناک استفاده کرد، جایی که بازیکنان می‌توانند در صورت دشوار بودن دشمنان، دوستان خود را قربانی کنند. دوستان همچنین برای عناصر بقای بازی ضروری هستند، با Pocketpair بیان می‌کند که در محیط‌های خشن که غذا و منابع کمیاب است، بازیکنان ممکن است مجبور شوند برای زنده ماندن انتخاب‌های دشواری انجام دهند، از جمله ظاهراً «زمانش فرا می‌رسد خوردن رفقای خود».

در طول دسترسی زودهنگام، Pocketpair قصد دارد محتوای اضافی، از جمله دوستان جدید، سیاه چال‌ها، و ساختمان‌هایی را برای بازیکنان اضافه کند، و وقتی نوبت به معرفی سیستم‌ها یا ایده‌های جدیدی که در راه‌اندازی وجود ندارد، به بازخورد بازیکنان گوش می‌دهد. به گفته Pocketpair، قیمت Palworld ممکن است پس از دوره دسترسی زودهنگام بازی افزایش یابد. بازه زمانی مشخصی برای مدت زمانی که Palworld در دسترسی زودهنگام خواهد بود ارائه نشده است، اما Pocketpair در صفحه استیم بازی اعلام کرده است که دسترسی اولیه ممکن است تمدید شود یا در صورت رضایت از وضعیت بازی کوتاه می شود.

بخوانید  Téléchargez des chansons depuis Spotify avec 5 méthodes simples

تحریریه مجله بازی یک گیمر