انجام این بازی تعاملی رایگان Redfall می تواند یک Xbox Series X سفارشی از Bethesda برای شما به ارمغان بیاورد

برای اطلاعات بیشتر در مورد Redfall، به مقاله ما در مورد مایکروسافت مراجعه کنید که بیان می کند آنها هیچ بازی را از پلی استیشن خارج نکرده اند و اینکه چگونه یک سری رویدادها بر توسعه بازی تأثیر گذاشته است.

برای اینکه واجد شرایط برنده شدن Xbox Series X و کنترلر باشید، باید حداقل 18 سال سن داشته باشید، شناسه معتبر داشته باشید و به طور قانونی در ایالات متحده یا ناحیه کلمبیا، بلژیک، کانادا، فنلاند، فرانسه و آلمان اقامت داشته باشید. ، ایرلند، هلند، نیوزلند، نروژ، سوئد، سوئیس یا بریتانیا.

“جزیره را کاوش کنید و مدیر شب را در بازی جدید Take Back Redfall: Interactive Adventure شکار کنید. سفر را کامل کنید و تجربه خود را برای شانس بردن یک Xbox Series X شخصی سازی شده به اشتراک بگذارید!”

این خبر از اکانت رسمی توییتر Redfall منتشر شده و به شرح زیر است:

برای شرکت در مسابقه ابتدا باید بازی تعاملی را انجام دهید. پس از رسیدن به صفحه نهایی بازی، باید روی دکمه اشتراک گذاری کلیک کنید و سپس نتایج خود را با هشتگ #Sweepstakes و #TakeBackRedfall در توییتر یا فیس بوک ارسال کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با انجام یک بازی تعاملی در وب سایت بتسدا.

سپس دو برنده در 3 می 2023 انتخاب خواهند شد. هر دو برنده یک جایزه به اضافه دو جایزه اضافی از قرعه کشی حامیان مالی دریافت خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قوانین، حتما این مطلب را مطالعه کنید پی دی اف رسمی.

بخوانید  Call Of Duty: MW3 Preseason Content -- Everything Announced So Far