مایکروسافت باید 20 میلیون دلار برای نقض حریم خصوصی Xbox به دولت آمریکا بپردازد

به گفته FTC، اطلاعات کودکان از سال 2015 تا 2020 توسط مایکروسافت حفظ شده است، حتی اگر فرآیند ثبت نام کامل نشده باشد. در یک پست ایکس باکس وایرمایکروسافت اضافه کرد که کاربران زیر 13 سال که قبل از می 2021 یک حساب کاربری ایجاد کرده اند، اکنون باید اجازه والدین را ارائه دهند. متأسفانه، ما انتظارات مشتری را برآورده نکرده‌ایم و متعهد به پیروی از دستور برای ادامه بهبود اقدامات امنیتی خود هستیم. ما معتقدیم که می‌توانیم و باید کارهای بیشتری انجام دهیم و به تعهد خود نسبت به امنیت، حریم خصوصی و مایکروسافت گفت: ایمنی برای جامعه ما.

این مشکل ناشی از فرآیند مورد نیاز هنگام ایجاد یک حساب Xbox Live است، که مایکروسافت تا اواخر سال 2021 آن را تغییر نداد. ایجاد یک حساب Xbox Live به اطلاعات شخصی مانند نام کامل، آدرس ایمیل و تاریخ تولد نیاز داشت. و حتی اگر تاریخ تولد شما بگوید 13 سال یا کمتر دارید، مایکروسافت همچنان به جزئیات بیشتری نیاز دارد. تا سال 2019، این فرآیند همچنین شامل یک کادر از پیش علامت‌گذاری شده بود که نشان می‌داد شما موافقت کرده‌اید که مطالب تبلیغاتی را دریافت کنید و داده‌هایی را که مایکروسافت برای تبلیغ‌کنندگان ارسال می‌کند در اختیار مایکروسافت قرار دهید.

در حالی که این قرارداد توسط ده ها کشور در سراسر جهان تایید شده است، مایکروسافت هنوز باید تاییدیه FTC را در ایالات متحده دریافت کند و جلسه استماع آن در ماه آگوست برگزار خواهد شد. در بریتانیا، سازمان رقابت و بازار به دلیل نگرانی در مورد بازار بازی های ابری، این تصاحب را مسدود کرد.

بخوانید  حضور تهیه کننده Final Fantasy 16 در مراسم Game Awards 2022

تحریریه مجله بازی یک گیمر