یکی از بهترین بازی های ترسناک سال 2010 را به صورت رایگان در حال حاضر بر روی رایانه شخصی دریافت کنید

اگر شما علاقه مندید، Amnesia: The Bunker در GOG نیز موجود است برای 25 دلار

Amnesia: A Machine for Pigs در ابتدا در سال 2013 منتشر شد و در اواخر قرن بیستم در لندن اتفاق می افتد. به عنوان اسوالد ماندوس، یک صنعتگر/ماجراجوی ثروتمند که در ابتدای بازی در عمارت خود بیدار می شود و هیچ خاطره ای از گذشته نزدیک خود ندارد، این شما هستید که باید در زمان کشف عمارت شوم او به گذشته پر دردسر او بپردازید. یک هشدار: این بازی Amnesia برای افراد ضعیف نیست، و حتی با وجود اینکه ده سال از عمر آن می گذرد، ترس های بسیار موثر، محیطی خسته کننده و طراحی صدا را در خود جای داده است که باعث ایجاد لرز در ستون فقرات شما می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به سرعت به امروز بروید و Amnesia: The Bunker نیز نقدهای مثبتی دریافت می کند. مارک دیلینی در نقد GameSpot Amnesia: The Bunker نوشت: به لطف تقلیدکنندگان بی‌شماری و حتی چند دنباله، بازی‌های اصطکاکی فرمول خود را تکرار کردند، اما Amnesia: The Bunker آخرین مورد در این خط نیست. این بازی بسیار متفاوت اجرا می شود، اگرچه هنوز از جنبه های حیاتی مانند یک بازی کلاسیک Amnesia به نظر می رسد، و این ترکیبی از قدیمی و جدید است که به ترسناک ترین بازی استودیو از زمان The Dark Descent تبدیل می شود.

بخوانید  Best Buy Audio Sale: Soundbars, Speakers, And More On Sale Until April 14

Amnesia: The Bunker اکنون منتشر شده است و ورود جدیدی از ترس های شوم را به مجموعه Amnesia اضافه می کند. برای جشن انتشار، GOG اعلام کرده است که Amnesia: A Machine of Pigs در حال حاضر بر روی این پلتفرم برای بازیکنان رایانه شخصی رایگان است. برای ادعای آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد حساب کاربری GOG خود شوید – یا به صورت رایگان ثبت نام کنید – به صفحه بازی این عنوان Amnesia بروید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. این ویژه فقط سه روز طول می کشد و در روز پنجشنبه 8 ژوئن به پایان می رسد.

این چیه؟  یک ماشین برای خوک ها؟
این چیه؟ یک ماشین برای خوک ها؟
تحریریه مجله بازی یک گیمر