تعیین تاریخ انتشار کیفیت فیلم سریع و خشن نسخه 10

ماه گذشته، فیلم Fast X در سینماها با نقدهای ضعیفی روبه‌رو شد. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا تاریخ اکران با کیفیت فیلم Fast and Furious 10 مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در فروشگاه مایکروسافت، نسخه دیجیتال و VOD فیلم Fast X در تاریخ 9 ژوئن (19 ژوئن) که در واقع جمعه این هفته است، منتشر خواهد شد. یونیورسال هنوز به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده است، بنابراین در حال حاضر باید به عنوان یک شایعه تلقی شود.

Fast and Furious 11 نیز در دست ساخت است و تاریخ انتشار دنباله Fast X اعلام نشده است. با این حال لوئیس لتریر برای کارگردانی این فیلم اکشن بازخواهد گشت و کریستینا هادسون و اورن اوزیل فیلمنامه آن را خواهند نوشت. علاوه بر این، دواین جانسون قرار است نقش خود را در نقش لوک هابز در فیلم جدید «سریع و خشمگین» کریس مورگان بازی کند که ظاهراً بر روی شخصیت هابز تمرکز خواهد کرد.

جیسون موموآ در فیلم سریع و خشمگین 10

با توجه به گذشت زمان کمی از انتشار سریع و خشمگین 10، این ممکن است کمی غیرمنتظره باشد، اما با توجه به سیاست های اخیر یونیورسال، کمی منطقی به نظر می رسد. Fast X بیش از 604.8 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورده است، از جمله بیش از 128.8 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از 476 میلیون دلار در سطح بین المللی.

به نظر می رسد تاریخ انتشار نسخه با کیفیت و VOD فیلم Fast X قبل از اعلام رسمی یونیورسال مشخص شده باشد.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریز گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملکیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بیاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. لوئیس لتریرکارگردان فیلم The Incredible Hulk and Now You See Me فیلم Fast and Furious 10 را بر اساس فیلمنامه ای از جاستین لین و دن مزیونویسنده کتاب خشم تایتان ها است.

بخوانید  Wonder Woman با همکاری استودیو معروف در حال توسعه است
تحریریه مجله بازی یک گیمر