تایید توسعه دو بسته الحاقی بازی Diablo 4

Diablo 4 اکنون برای بازیکنان در سراسر جهان در دسترس است تا طیفی باورنکردنی از محتوا را در اختیار بازیکنان قرار دهد. مانند سایر بازی های نقش آفرینی، بلیزارد با توسعه و انتشار محتوای پس از انتشار در قالب فصل ها، Battle Passes و بسته های الحاقی، برای چندین سال از Diablo 4 پشتیبانی خواهد کرد.

کارگردان سری Diablo تایید کرده است که دو بسته الحاقی برای Diablo 4 در حال حاضر در حال توسعه هستند.

در حالی که محتوای توسعه یافته در قالب فصل به بازی Diablo 4 اضافه می شود، بلیزارد قبلاً تأیید کرده است که این محتوا شامل کمپین داستانی اضافی نخواهد بود و گسترش داستان بازی به صورت DLC خواهد بود. بنابراین، بسیاری از بازیکنان می خواهند در مورد توسعه بسته های توسعه اطلاعات بیشتری کسب کنند. در همین راستا، راد فرگوسن، کارگردان سریال Diablo در مصاحبه ای قبل از عرضه داخلی این بازی تایید کرد که بلیزارد در حال حاضر در حال توسعه محتوای دو فصل اول بازی Diablo 4 و همچنین ساخت دو قسمت آینده است. -ها بسته ها

از آنجایی که Diablo 4 به تازگی برای همه خریداران عرضه شده است، ممکن است کمی طول بکشد تا بلیزارد اطلاعات مربوط به بسته های الحاقی خود را به اشتراک بگذارد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

فرگوسن توضیح داد: “در حالی که اینجا نشسته ام، آماده می شویم تا بازی اصلی را در سراسر جهان عرضه کنیم.” در حال حاضر مراحل تولید فصل اول را به پایان می بریم و با تولید فصل دوم پیش می رویم. ما همچنین در حال حاضر روی توسعه اولین بسته الحاقی کار می کنیم و به تازگی DLC دوم را راه اندازی کرده ایم. در حال حاضر، همه این فرآیندهای تولید به طور همزمان در حال انجام هستند و ما حتی بازی اصلی را منتشر نکرده ایم.»

بخوانید  Take-Two "کاهش قابل توجه هزینه" را اعلام می کند، اما می گوید که این موضوع در مورد اخراج نیست
تحریریه مجله بازی یک گیمر