معرفی آخرین ماموریت گروه Guardians of the Galaxy در تریلر جدید Guardians of the Galaxy 3

کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، بردلی کوپر، شراب دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالووا، چکودی ایوجی و دانیلا ملکیور، از جمله بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 هستند و به ایفای نقش پرداختند. مانند دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy، کارگردانی و فیلمنامه نویسی Guardians of the Galaxy 3 نیز به جیمز گان سپرده شده است.

پوستر فیلم New Guardians of the Galaxy Vol 3

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ 5 می 2023 (15 می 1402) اکران شود.

دقایقی پیش استودیو مارول تریلر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر کرد که آخرین ماموریت Guardians of the Galaxy را به نمایش می گذارد.

به همراه تریلر، پوستر جدید فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شده است که طراحی جالب و متفاوتی دارد. در زیر می توانید این پوستر جدید با حضور اعضای نگهبانان کهکشان را مشاهده کنید:

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدید برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شد. در جریان Super Bowl، مارول استودیوز تریلر رسمی جدیدی از فیلم مورد انتظار منتشر کرد که بر ماموریت نهایی Guardians of the Galaxy تمرکز دارد. در طول تریلر جدید فیلم Guardians of the Galaxy 3، شاهد بازگشت گامورا هستیم که البته برداشتی متفاوت از مبارزه این گروه با آدام وارلاک است و این تریلر پایان آن گروه کاری را به طرفداران مارول نوید می دهد. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

بخوانید  انقلاب ردیت؛ وقتی هزاران ساب ردیت برای تغییر گرد هم می آیند

دانلود از آپارات