همکاری The Flash با بتمن برای نجات دنیا در اولین تریلر فیلم The Flash

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر رسمی فیلم The Flash منتشر شد. همانطور که وعده داده بود، دقایقی قبل از شروع Super Bowl، برادران وارنر. اولین تریلر فیلم The Flash را منتشر کرد که در آن بری آلن در تلاش برای سفر در زمان و نجات مادرش دیده می شود، اما در یک واقعیت جایگزین گیر افتاده است که در آن با دیگری آشنا می شود که قدرت فلش را ندارد. پس از آن متوجه می شود که ژنرال زاد به این دنیا بازگشته و تصمیم می گیرد دنیا را نابود کند.

فیلم فلش در تاریخ 16 ژوئن 2023 (26 ژوئن 1402) اکران خواهد شد.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، ستاد کلمونز، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سر مونیکا جکسون و رودی مانکوسواز جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در فیلم فلش قطعی و اعلام شده است. اندی موچیاتی که قبلا فیلم It and It: Chapter 2 را کارگردانی کرده بود، فیلم فلش را بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسون مسئول بود

در ادامه اولین تریلر فلش، فلش با بتمن مایکل کیتون ملاقات می‌کند، که به فیلم‌های تیم برتون نیز اشاره می‌کند، سپس با سوپرگرل آشنا می‌شوند، که پس از آن باید با هم همکاری کنند تا جهان را نجات دهند و ژنرال زاد و تهدیدات دیگر را متوقف کنند. علاوه بر این، بتمن بن افلک در طول تریلر نمایش داده می شود که به نظر می رسد برخلاف شایعات، نقش پر رنگ تری در فیلم فلش داشته باشد. در زیر می توانید اولین تریلر فیلم The Flash را تماشا کنید:

بخوانید  نقشه راه جدید فاش می‌کند که حالت نبرد جدید مارول اسنپ در برابر دوستان به‌زودی در «یک یا دو ماه آینده» در دسترس خواهد بود.

دانلود از آپارات

برادران وارنر طبق وعده دقایقی پیش اولین تریلر رسمی را منتشر کرد فیلم فلش را منتشر کرد که در آن شاهد همکاری بتمن و فلش با هم هستیم.