مجموعه ساختمانی Lego Starry Night تخفیف نادری در آمازون دریافت می کند

البته، می توانید با چاپ ماکت یکی از نمادین ترین آثار هنری، کمی فرهنگ به خانه خود بیافزایید. و با یک نسخه لگو از چند نقاشی معروف لذت ببرید. ابتدا مجموعه لگو بر اساس موج بزرگ کاناگاوا، نقاشی شده توسط هنرمند ژاپنی هوکوسای در سال 1831. این قطعه هنری و سرگرم کننده از لگو به ندرت به فروش می رسد، اما در حال حاضر می توانید 20 دلار در این مجموعه زیبا پس انداز کنید. از بلوک ها در آمازون . این بهترین معامله برای این مجموعه هنری لگو چشم نواز است. از طرف دیگر، می‌توانید مجموعه شب ستاره‌ای Lego Ideas را بر اساس نقاشی معروف ونسان ون گوگ با قیمت 149 دلار خریداری کنید که از 170 دلار کاهش یافته است. این مجموعه نیز به ندرت تخفیف دریافت می کند و لگو آن را “سخت یافتن” می نامد.

شرحی ارائه نشده است

مجموعه Lego Art که با قیمت 80 دلار (معمولاً 100 دلار) در دسترس است، عظمت نمادین آثار هنری معروف ژاپنی هوکوسای را به تصویر می کشد.

این کیت طراحی شده تا پس از اتمام کار، یک قطعه قاب شده از هنر دیواری باشد، این کیت شامل 1810 قطعه لگو، شش پایه بوم، دو عنصر آویزان و یک کاشی تزئینی با امضای هوکوسای است. ساختن لگو به طور کلی کاملاً تحسین برانگیز است، و برای تأکید بر این احساس آرامش، لگو یک کد QR برای گوش دادن به موسیقی متن سفارشی در حین قرار دادن این مجموعه ارائه کرده است.

تخمین زده می شود که تنها 100 مورد از چاپ های اصلی Great Wave باقی مانده است، بنابراین این یک راه عالی برای آوردن کمی تاریخ هنر به خانه شما است.

بخوانید  اعلام تاریخ شروع پخش فصل سیزدهم انیمیشن Archer
ایده های لگو ونسان ون گوگ شب پرستاره
ایده های لگو ونسان ون گوگ شب پرستاره

کیت لگو 2316 تکه Starry Night، نقاشی باشکوه را در هنر دیواری سه بعدی بازسازی می کند. لگو با MoMA (موزه هنر مدرن) برای ساختن The Starry Night همکاری کرد، بنابراین هدف آن اصالت است. حتی شامل یک فیگور لگو است که به نسخه کوچکی از نقاشی نگاه می کند، گویی در موزه است. شب پرستاره نیز مانند مجموعه The Great Wave، به گونه ای طراحی شده است که یک اثر هنری شایسته نمایش باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر