فیلمنامه The One Punch Man توسط نویسنده ریک و مورتی بازنویسی می شود

بر اساس اطلاعات منتشر شده، دن هارمون، خالق ریک و مورتی، مشغول بازنویسی فیلمنامه این فیلم است فیلم One Punch Man به کارگردانی جاستین لین ساخته شده است.

Sony Pictures در حال ساخت یک فیلم لایو اکشن بر اساس مانگا و انیمه One Punch Man است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونفیلمنامه این فیلم لایو اکشن در حال بازنویسی است. هالیوود ریپورتر گزارش داد که دان هارمون خالق ریک و مورتی و هدر آن کمپبل نویسنده ریک و مورتی وظیفه بازنویسی فیلمنامه One Punch Man را بر عهده گرفته اند. فیلمنامه اصلی این فیلم توسط: اسکات روزنبرگ و جف پینکنر، نویسندگان Venom، Jumanji: Welcome to the Jungle و Jumanji: The Next Level.

کارگردانی فیلم One Punch Man بر عهده جاستین لین، کارگردان پنج قسمت سریع و خشمگین، Better Luck Tomorrow، Star Trek Beyond و سه قسمت Community است. هالیوود ریپورتر اخیرا اعلام کرده است که جاستین لین وظیفه کارگردانی Stakehorse را بر عهده گرفته است، بنابراین به نظر می رسد که او دیگر یکی از گزینه های احتمالی برای کارگردانی Spider-Man 4 نخواهد بود.

دن هارمون

آوی آراد و بله، او می خواست شرکت آراد پروداکشن به عنوان تهیه کننده و تهیه کننده فیلم در این پروژه حضور خواهد داشت. One Punch Man یک شخصیت بسیار محبوب در مانگا و انیمه در سرتاسر جهان است که داستان یک ابرقهرمان به نام سایتما را دنبال می کند که به سختی تمرین می کند تا قوی شود، اما با گذشت زمان موهایش شروع به ریزش می کند و در نهایت کاملاً تبدیل می شود. بدون مو.

بخوانید  واکنش متخصص اسلحه به تفنگ های فرانچایز کرایسیس - واکنش متخصص اسلحه

او آنقدر قوی است که با یک مشت می تواند دشمنانش را شکست دهد و حالا این برایش کسل کننده شده است و حالا سایتما به دنبال یک حریف و دشمن قوی برای به چالش کشیدن اوست. گروه One Punch Man در سال 2009 و آن و یوسوکه موراتا رمان Creation و اولین نسخه مانگا آن در سال 2012 منتشر شد و تاکنون شاهد انتشار 19 جلد و فروش بیش از 30 میلیون نسخه بوده ایم.

تاکنون دو فصل از انیمه One Punch Man تولید و منتشر شده است و فصل سوم انیمه One Punch Man نیز در دست ساخت است که در زمان نامشخصی پخش خواهد شد. همچنین، One Punch Man در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر