مایکروسافت از باندل جدید Xbox Series X Forza Horizon 5 رونمایی کرد، پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون به صورت زنده انجام می‌شود

پیش‌سفارش‌ها در حال حاضر در فروشگاه مایکروسافت وجود دارد. این بسته همچنین در سایر خرده‌فروشان مانند Best Buy، Target و GameStop بعداً در دسترس خواهد بود.

شرحی ارائه نشده است

Xbox Series X Bundle – Forza Horizon 5 (560 دلار)

پاس ماشین به بازیکنان یک گاراژ بزرگ می دهد و شامل 42 ماشین می شود. بسته خوشامدگویی – شگفتی – اتومبیل های بیشتری را ارائه می دهد. بازیکنان پنج ماشین ویژه، یک خانه بازیکن، هر ماشین نمایشی و سه لباس معمولی یا کمیاب دریافت می‌کنند.

این بسته اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و این هفته برای مشتریان در ایالات متحده، کانادا و کشورهای منتخب در آسیا ارسال می‌شود. اروپا، آمریکای لاتین و سایر کشورها در اواخر این ماه شاهد ارسال این دسته خواهند بود.

توسعه دوم در آینده برنامه ریزی شده است، اما هنوز تاریخی اعلام نشده است.

اگر از طرفداران جدی Forza Horizon هستید و هنوز به یک کنسول Xbox Series X نیاز دارید، Xbox یک Xbox Series X – Forza Horizon 5 Bundle را با قیمت 560 دلار منتشر می کند. باندل شامل Xbox Series X و Wireless Controller، Forza Horizon 5 Premium Edition with Hot Wheels Expansion، VIP Pass، Car Pass، Welcome Pack و نسخه دوم بعدی است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

گسترش Hot Wheels شامل 10 خودروی جدید است. VIP Pass شامل سه ماشین انحصاری Forza Edition، Crown Flair، لوازم آرایشی، شکلک‌ها، یک خانه بازیکن، پاداش‌های مسابقه اعتباری مضاعف، پاداش هفتگی Super Wheelspin و غیره است.

بخوانید  Silent Hill 2: همه چیزهایی که می دانیم
تحریریه مجله بازی یک گیمر