رایان رینولدز و راب مک‌الهنی در حال صحبت کردن با تیم‌های دیگر در فیفا 23 شنیده می‌شوند.

بازیکنان فیفا 23 اخیراً یک تخم مرغ عید پاک را کشف کرده‌اند که در آن رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، مالکان/بازیگران باشگاه، تیم‌های دیگر را کتک می‌زنند.

در این گزارش الف ویدیوی یوتیوب جایی که رینولدز و مک‌الهنی به لیورپول ضربه می‌زنند و آن‌ها را «باشگاه کوچک، لیورپول – باشگاه کوچک، شهر کوچک» می‌نامند. صحبت کردن این دو دقیقاً در شهرستان استاکپورت در ویدیوی دیگر.

در سال 2021 مشخص شد که راکسام AFC از طریق رده “بقیه جهان” در FIFA 22 حضور خواهد داشت که شامل تمام تیم هایی می شود که در لیگ های برتر نیستند. البته راکسام AFC این بار با کمی تغییر به فیفا 23 بازگشت.

برای اخبار بیشتر GameSpot، حتما این داستان ها را بررسی کنید:

آ گیمر روی کامپیوتر گزارش توضیح می‌دهد که باشگاه فوتبال رینولدز و راب مک‌الهنی، Wrexham AFC، یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های کشور است. همچنین جزو تیم های لیگ برتری نیست و در یک «لیگ نیمه حرفه ای» قرار می گیرد. مشابه اینکه بیسبال دارای لیگ های اصلی و فرعی است، AFC راکسام نیز یک تیم لیگ کوچک در نظر گرفته می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاریخ ساخت انیمه Maboroshi اثر جدید ماپا از نتفلیکس اعلام شد