اعلام تاریخ انتشار نسخه نسل نهم World War Z: Aftermath

حدود چهار سال پس از انتشار بازی تیراندازی مشترک World War Z بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، استودیوی Cyber ​​Interactive از انتشار نسخه بهبودیافته این بازی با نام World War Z: Aftermath برای کاربران خبر داد. کنسول های نسل نهم اوایل ماه آینده بر اساس اطلاعات منتشر شده، حالت جدید بازی Horde Mode XL یکی از ویژگی های اصلی این نسخه از بازی خواهد بود.

دانلود از آپارات

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

استودیو Saber Interactive با انتشار تریلر تاریخ انتشار بازی World War Z: Aftermath را برای کنسول های نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس فاش کرد.

البته طبق تایید سایبر اینتراکتیو، تمامی دارندگان بازی World War Z: Aftermath در کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به محتوای جدید آپدیت Aftermath دسترسی خواهند داشت که شامل حالت جدید Horde Mode می شود. XL، به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید مجدد بازی.

دوربین اول شخص، شخصیت‌های جدید، سیستم مبارزه نزدیک بهبودیافته و سه شهر مارسی، رم و شبه جزیره روسیه کامچاکا از دیگر محتویات به‌روزرسانی Aftermath هستند. همه اینها و محتوای نسخه GOTY بازی که شامل چندین بسته الحاقی دیگر نیز می شود، در قالب World War Z: Aftermath در تاریخ 24 ژانویه (4 بهمن) بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. کنسول های سری X و Xbox Series S قرار خواهند گرفت

توسعه‌دهندگان بازی ادعا می‌کنند که سخت‌افزار و قابلیت‌های پردازشی کنسول‌های نسل بعدی به آن‌ها این امکان را داده است که تعداد زامبی‌های مهاجم را در حالت Horde Mode به طور چشمگیری افزایش دهند. بنابراین، بازیکنان در موقعیت‌هایی مشابه جنگ جهانی Z قرار می‌گیرند و انبوهی از زامبی‌ها را شکار می‌کنند. Horde Mode XL همچنین شامل سلاح‌ها و یک سیستم پیشرفت کاملاً جدید و بازطراحی شده برای سلاح‌هایی است که بازیکنان دارند. در ادامه می‌توانید تیزر این نسخه جدید بازی را تماشا کنید.

بخوانید  9 مورد انتظارترین برنامه های تلویزیونی و جریانی جدید 2024