ناامیدی رنفیلد از دست دراکولا با بازی نیکلاس کیج در اولین تریلر رنفیلد

فیلم رنفیلد قرار است در 14 آوریل اکران شود. طی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این اثر منتشر شد؛ اثری که بر شخصیت رنفیلد، دستیار کنت دراکولا تمرکز دارد.

آر ام رنفیلد یک شخصیت کمتر شناخته شده است که برای اولین بار در رمان ترسناک دراکولا ظاهر شد برام استوکر در سال 1897 پس از میلاد ساخته شد. کریس مک کیرنفیلد، کارگردان فیلم، می‌گوید: “ما داریم کار متفاوتی انجام می‌دهیم. این کار با تصور معمول شما از یک فیلم دراکولا فاصله زیادی دارد. در اینجا، دراکولا به عنوان یک رئیس واقعا بد به تصویر کشیده شده است.” البته. مک‌کی نمی‌خواهد تماشاگران کار او را فقط یک فیلم سرگرم‌کننده بدانند:

نیکلاس هولت او که با آثاری مانند Mad Max: Fury Road، The Great series و The Menu شناخته می شود، نقش رنفیلد را بازی می کند. او به عنوان دستیار دراکولا از خدمت به این خون آشام قدرتمند خسته شده است. وسط نقش دراکولا است نیکلاس کیج، هنرمند برنده اسکار در فیلم خوک و فیلم وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم بازی می کند. در ادامه می توانید اولین تریلر فیلم رنفیلد را تماشا کنید.

دانلود فیلم آپارات

کیج برای بازی در نقش دراکولا نقش های مورد علاقه خود را برای این شخصیت ترکیب کرد. او می‌گوید: «فکر می‌کردم می‌توانم با همان علاقه‌ای که برای کتاب برام استوکر داشتم، این کار را انجام دهم. کریستوفر لی در فیلم های چکش، عملکرد فرانک لانگلاجرای گری اولدمن و همچنین اجرا بلا لوگوسی مجبورم انجامش دهم. من می خواستم از هر یک از آنها عناصری را بپذیرم. برای بازی هم همینطور مکس شرک به عنوان کنت اورلوک. می‌خواستم حالت آلمانی و زبان بدن او را بفهمم.”

بخوانید  بودجه هنگفت سریال تهاجم مخفی مارول فاش شد

یونیورسال پیکچرز اولین تریلر فیلم کمدی ترسناک رنفیلد با بازی نیکلاس کیج در نقش کنت دراکولا را منتشر کرد.

“این یک کمدی خالص نیست. البته یک ایده کنایه آمیز [در دل داستان] برخی می پرسند اگر رئیس شما دقیقاً رئیس جهنمی بود چه؟ اما اکشن، احساسات و لحظات ترسناک نیز وجود دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر