بودجه هنگفت سریال تهاجم مخفی مارول فاش شد


به تازگی بودجه سریال Secret Invasion با بازی ساموئل ال جکسون فاش و منتشر شده است که نشان از بودجه زیادی برای ساخت این سریال دارد.

بازی سریال تهاجم مخفی مدتی است که پخش می شود و ما شاهد 4 قسمت از این سریال بودیم، اما سریال تهاجم مخفی پس از ثبت دومین شروع ضعیف سریال خانم مارول در هفته اول پخش تنها با 994000 بیننده روبرو شد. در مجموعه دنیای سینمایی مارول و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناطلاعاتی در مورد بودجه ساخت این سریال منتشر شده است. فوربس گزارش داد که 211.6 میلیون دلار بودجه تولید Secret Invasion بوده است.

در مقایسه، Guardians of the Galaxy Vol. 3 با بودجه 250 میلیون دلاری و Ant-Man and the Wasp: Quantumania با بودجه 200 میلیون دلاری تولید شدند. همچنین در مقایسه ای دیگر، اولین قسمت لوکی با شروع پخش 2.5 میلیون نفر تماشا کردند. فوربس افزود که بخش اصلی فیلم تهاجم مخفی در استودیو فیلم Pinewood در لندن فیلمبرداری شده است که شامل طرحی برای دریافت بازپرداخت مالیات برای پروژه هایی است که با حمایت دولت بریتانیا تولید می شوند.

امیلیا کلارک در نقش گیاه اسلحه را به سمت شخصی در تهاجم مخفی نشانه می گیرد

این بازپرداخت مالیات، پروژه‌ها را مجبور می‌کند تا مبلغی را که برای تولید هزینه کرده‌اند، فاش کنند، و اینگونه بود که فوربس بودجه سریال تهاجم مخفی را دریافت کرد. یکی دیگر از دلایل احتمالی افزایش بودجه سریال احتمالاً به فیلمبرداری مجدد 4 ماهه سریال برمی گردد که قبلاً توسط ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری تایید شده بود. در هر صورت استقبال از سریال های مارول در دیزنی پلاس کاهش یافته است.

بخوانید  تاریخ انتشار جدید Street Fighter 6 اعلام شد

اخیرا باب ایگر، رئیس کمپانی دیزنی وعده داده است که سرعت تولید و توزیع پروژه های مارول در آینده برای افزایش کیفیت کاهش می یابد تا استودیو بیشتر بر روی کیفیت پروژه ها تمرکز کند. البته برخی فکر می کنند ممکن است دیزنی تولید پروژه های خاصی را کنار بگذارد تا به جای دیدن ساخت سریال بر اساس شخصیت های کمتر شناخته شده و محبوب، روی سریال های محبوب تر تمرکز کند.

قسمت پنجم از سری تهاجم مخفی چهارشنبه این هفته از دیزنی پلاس پخش می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر