لئوناردو دی کاپریو به فیلم جدید پل توماس اندرسون پیوست


لیست بازیگران و تاریخ تولید فیلم جدید پل توماس اندرسون اعلام شد که حضور لئوناردو دی کاپریو در این فیلم را تایید می کند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید پل توماس اندرسون فاش شد. بازیگران این فیلم به تازگی مشخص شده و سرانجام مشخص شد که لئوناردو دی کاپریو برنده اسکار در فیلم جدید پل توماس اندرسون ایفای نقش خواهد کرد. شان پن و رجینا هال دیگر بازیگران این فیلم هستند و فیلمبرداری و تولید فیلم از 21 ژانویه (1 بهمن) در کالیفرنیا آغاز می شود و برادران وارنر مسئولیت اکران این فیلم بدون عنوان را بر عهده دارد.

پل توماس اندرسون کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بدون عنوان را بر عهده دارد و ددلاین می گوید که انتظار می رود این فیلم تجاری ترین فیلم پل توماس اندرسون تا به امروز باشد که در دنیای معاصر اتفاق می افتد. ورایتی همچنین ادعا می کند که بودجه این فیلم حدود 100 میلیون دلار خواهد بود، اما برادران وارنر. هنوز تاریخ اکران این فیلم را اعلام نکرده است. پل توماس اندرسون ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شده است، اما هنوز موفق به دریافت این جایزه نشده است.

پیتزا شیرین بیان آخرین فیلم اندرسون است که در سال 2021 اکران شد. لئوناردو دی کاپریو اخیرا در فیلم قاتلان ماه گل مارتین اسکورسیزی بازی کرده است که شانس زیادی برای حضور در فصل جوایز دارد. دی کاپریو همچنین قرار است در فیلم The Wager به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی کند که هفتمین همکاری آنها خواهد بود.

بخوانید  Baldur's Gate 3 به محبوب ترین بازی در Steam Deck تبدیل شده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر