درخواست مایکروسافت از سونی برای ارائه اسناد بیشتر رد شد


مایکروسافت سونی را به مخالفت با قرارداد اکتیویژن بلیزارد متهم کرد و درخواست مدارک بیشتری کرد، اما این درخواست توسط قاضی رد شد.

یک قاضی فدرال ایالات متحده درخواست مایکروسافت برای وادار کردن سونی به ارائه مدارک بیشتر در یک چالش حقوقی کمیسیون تجارت فدرال در مورد معامله خود با اکتیویژن بلیزارد را رد کرد. اگرچه توافق نهایی شده است، FTC هنوز در تلاش است تا آن را مرتب کند. در صورت موفقیت آمیز بودن این کمیسیون، مایکروسافت مجبور به لغو این قرارداد خواهد شد.

در گزارش های اخیر دادگاه، مایکروسافت از سونی به دلیل همکاری با اکتیویژن بلیزارد عذرخواهی کرد. مایکروسافت ادعا می‌کند که سونی فقط گزارش‌هایی را جمع‌آوری کرده و به عنوان بخشی از احضاریه FTC ارائه کرده است که با ادغام در تضاد است. مایکروسافت در این رابطه گفت: «بهتر است که اظهارات سونی مطابق با توافق بین سونی و مایکروسافت به دقت تأیید شود. »

این درخواست توسط مایکل چاپل، قاضی دادگاه با این پیام که مهلت بررسی مدارک در آوریل 2023 به پایان رسیده است را رد کرد. با توجه به عدم توانایی مایکروسافت در بررسی گزارش های ارائه شده، این شرکت از سونی خواست تا این بررسی را از طریق احضاریه غیررسمی انجام دهد که از نظر قانونی قابل اجرا نیست. ; بنابراین، سونی هیچ تعهدی برای انجام چنین بررسی ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Resident Evil 4 - Guide des Castellans mécaniques et des couteaux primordiaux