صرفه جویی 50 درصدی در مجموعه باکس نسخه محدود The Warriors فقط چند هفته پس از انتشار


مجموعه بلوری دو دیسک 4K نسخه محدود Warriors در حال حاضر با قیمت 30 دلار (60 دلار) به فروش می رسد. در آمازون. با توجه به اینکه نسخه ویژه ماه گذشته منتشر شد، این تخفیف 50 درصدی تعجب آور است و آن را به پایین ترین قیمت آن تبدیل کرده است.

مجموعه دو دیسکی Warriors نسخه محدود شامل ریمسترهای 4K از برش تئاتر 1979 در نسبت تصویر اصلی و نسخه جایگزینی است که برای اولین بار در سال 2005 منتشر شد، و این نسخه اولین نسخه است که هر یک از نسخه‌ها با کیفیت 4K در دسترس هستند. هر دو نسخه با Dolby Vision و HDR10 و همچنین چندین گزینه صوتی برای هر فیلم از جمله Dolby Atmos برای برش تئاتر و 5.1 فراگیر برای نسخه جایگزین ارائه می‌شوند. همچنین بسیاری از ویژگی های خاص مانند گزارش های پشت صحنه در مورد طراحی صحنه و لباس و موسیقی، مصاحبه و تفسیر با اعضای مختلف تولید و بازیگران، و بسیاری دیگر وجود دارد.

مجموعه بلوری 2 دیسک 4K نسخه محدود Warriors
مجموعه بلوری 2 دیسک 4K نسخه محدود Warriors

مجموعه دو دیسکی Warriors در یک جعبه نسخه ویژه ارائه می‌شود که شامل یک جلد جدید به سبک کمیک و موارد اضافی کلکسیونی مانند یک کتاب 100 صفحه‌ای حاوی مطالب آرشیوی، یک پوستر تاشو دو طرفه، آثار هنری شش کارتی و برچسب‌هایی از آرم‌های مختلف است. باندهای خیالی که در فیلم ظاهر می شوند.

این یکی از بهترین فیلم‌های کالت تمام دوران است، پس حتما این کار را انجام دهید آن را در آمازون دریافت کنید قبل از اینکه ناپدید شود همچنین بسیاری از معاملات عالی Blu-ray دیگر برای بررسی در آمازون وجود دارد، از جمله The Expanse: The Complete Series تنها با قیمت 55 دلار (معمولا 80 دلار)، و تخفیف در چندین سری 4K Disney Plus مانند Mandalorian و Loki. Best Buy در نسخه‌های 4K Marvel Steelbook نیز تخفیف دارد مانند مرد آهنی، پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه، و بیشتر.

بخوانید  خریداری بازی Star Citizen توسط ۱.۷ میلیون بازیکن

تحریریه مجله بازی یک گیمر