ساخت دنباله Cyberpunk 2077 رسما آغاز شد


CD Project Red اعلام کرده است که توسعه بازی Cyberpunk 2077 تازه شروع شده و نسخه بعدی در دست توسعه است.

بازی Cyberpunk 2077 که در سال 2022 منتشر شد، راه اندازی سختی داشت. مشکلات فنی زیادی عملکرد بازی را مختل کرده و باگ های بزرگ آن را غیرقابل بازی کرده است، اما CD Projekt Red به بهبود Cyberpunk 2077 ادامه داده است. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که در حال کار بر روی نسخه بعدی این مجموعه است. پس از انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty، این بازی نقش آفرینی به دلیل ویژگی های Traceback و بسیاری موارد دیگر به یک معیار در بین بازی های جهان باز مدرن تبدیل شده است.

این افزونه نمونه ای برای نشان دادن توانایی های اعضای تیم تولید در شرایطی بود که به طور کامل روی یک کار متمرکز بودند. پس از انتشار آخرین به‌روزرسانی برای Cyberpunk 2077، CD Projekt RED اکنون تمام توجه خود را به Project Orion معطوف کرده است. پروژه ای که دنباله Cyberpunk 2077 است. ایگور سارزینسکیاورین، مدیر روایت پروژه، هنگام توصیف این اثر گفت: «مطمئنم که می‌توانیم یک بازی ویژه بسازیم. دنباله Cyberpunk 2077 توسط شعبه بوستون CD Projekt در حال توسعه است.

هنوز زمان زیادی تا عرضه Project Orion باقی مانده است و آنچه سازندگان درباره بازی می گویند هیجان انگیز به نظر می رسد. بسته الحاقی Phantom Liberty Cyberpunk 2077 به اندازه بسته های الحاقی Witcher 3 فروخته شد. موفقیت بازی بسته الحاقی Phantom Liberty سطح انتظارات طرفداران این شرکت را بالا برده است و اکنون این شرکت قصد دارد یک اثر خارق العاده خلق کند. هدفی که برای سازندگان بازی Witcher 4 نیز صدق می کند.

بخوانید  جنیفر گارنر به Deadpool 3 پیوست تا نقش الکترا را از Daredevil دوباره ایفا کند.