بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اکثراً نقدهای منفی دریافت کرد


اکثر رسانه ها بازخورد منفی در مورد تجربه قبل از انتشار Suicide Squad: Kill the Justice League نشان دادند.

حدود 9 سال از انتشار آخرین بازی Batman Arkham می گذرد و حالا استودیو Rocksteady به طرفداران قول داده است که با تجربه Co-op Suicide Squad: Kill the Justice League آنها را به آن دنیا بازگرداند. تیم Rocksteady بیش از هفت سال است که در حال توسعه بازی جدید بوده است و در نتیجه دنیایی دو برابر نقشه شوالیه آرکام بتمن ساخته شده است. بازیکنان می توانند در این دنیای وسیع با انبوهی از دشمنان مبارزه کنند و با دوستان خود ماجراجویی های سرگرم کننده ای را در مبارزه با لیگ عدالت تجربه کنند.

اکنون به نظر می رسد که علیرغم همه این چشم اندازهای امیدوارکننده از Rocksteady، بازخورد اولیه منتقدان و رسانه های معتبر در مورد تجربه پیش از انتشار فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League منفی بوده است. به گفته برخی از آزمایش کنندگان که موفق به اجرای بازی برای چند ساعت شدند، وضعیت بازی ناامید کننده است و باید نگران نسخه نهایی آن باشیم. نویسنده رسانه IGN در نظرات خود نوشت که ساختار یکنواخت بازی پس از تکراری شدن شوخی های اعضای Suicide Squad بسیار خسته کننده می شود.

مبارزه Deadshot با دشمنان در Suicide Squad: Kill the Justice League

علاوه بر این، ماموریت ها به میدان های آتش بزرگ کاهش می یابد و به ندرت یک رویداد پیچیده وجود دارد. به گفته منتقد IGN، ماموریت هایی مانند محافظت از یک شی خاص در برابر هجوم انبوهی از دشمنان یا اسکورت افراد عادی تا نقطه خاصی از نقشه نشان می دهد که بازی جدید Rocksteady در مقایسه با سری Arkham Batman چیز جدیدی برای ارائه نیست. علاوه بر این، بازخوردهای دیگر به مسائل ناوبری، تنوع سطحی محتوا و ماموریت ها اشاره کرد.

بخوانید  شایعه بازیگری میراث سوپرمن، دیگری را نشان می دهد که می تواند نقش اصلی را بازی کند

اگرچه اکثر نقدهای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منفی بوده است، اما در این بین می توان به نکات مثبت بازی اشاره کرد.طبق بررسی های اولیه، بازی جدید Rocksteady از نظر بصری بسیار جذاب است و شخصیت ها هر کدام دارای مدل های باکیفیت هستند. و انیمیشن ها علاوه بر این، جذابیت چهار قهرمان بازی باعث می شود تا داستان جذابیت خود را حفظ کند و این مشکل احتمالا می تواند تا حدودی بازی را از بحران نجات دهد.

بازی Suicide Squad: Kill Justice League در 13 بهمن (2 فوریه) برای پلی استیشن 5. سری ایکس باکس | Xbox Series S و کامپیوتر ارائه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر