پیش‌سفارش‌های رمان آتی براندون ساندرسون به نام Stormlight در آمازون تخفیف دارند


پنجمین رمان از مجموعه آرشیو طوفان براندون ساندرسون، باد و حقیقت، در تاریخ 6 دسامبر منتشر خواهد شد. ناشر Tor Books اخیراً تاریخ انتشار این رمان فانتزی حماسی را در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است، و اگرچه این رمان تا اواخر سال 2024 منتشر نخواهد شد، علاقه مندان می توانند نسخه جلد سخت Wind and Truth را با قیمت 36 دلار پیش خرید کنند. آمازون و 40 دلار به بارنز و نوبل.

مزیت قفل کردن زودهنگام پیش‌سفارش در آمازون این است که کمترین قیمت پیشنهادی را بین زمان سفارش و عرضه دریافت خواهید کرد. در زمان نوشتن، می توانید 10٪ در کتاب در آمازون صرفه جویی کنید. لطفا توجه داشته باشید که تا زمانی که سفارش شما ارسال نشود هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد.

اگرچه کتاب نهایی این مجموعه نیست، اما Wind and Truth پایان اولین قوس داستانی Stormlight Archive را رقم خواهد زد و نوید یک نتیجه گیری اوج را برای رویدادهای چهار رمان قبلی می دهد. طبق توضیحات رسمی کتاب، Wind and Truth یکی از قهرمانان اصلی سریال، Dalinar Kholin را دنبال خواهد کرد که “خدای شیطانی Odium را در مسابقه قهرمانان به چالش کشید. شوالیه ها Radiant و ملت های Roshar تنها 10 روز فرصت دارند”. برای آماده شدن برای بدترین سرنوشت کل جهان – و کازمیر به عنوان یک کل – در تعادل است.

علاوه بر نسخه گالینگور، می توانید آن را نیز پیش خرید کنید نسخه Kindle با قیمت 20 دلار در آمازون، یا نسخه کتاب صوتی با قیمت 33 دلار.


برای کسانی که هنوز نیاز دارند سری را قبل از انتشار Wind and Truth در ماه دسامبر دنبال کنند، چهار رمان اول نیز با قیمتی تخفیف خورده در آمازون، به صورت جداگانه یا در مجموعه‌های جعبه‌دار در دسترس هستند.

بخوانید  Diablo 4 - Kyovashad Hub Guide
مجموعه جعبه آرشیو براندون ساندرسون Stormlight
مجموعه جعبه آرشیو براندون ساندرسون Stormlight

معاملات بیشتر کتاب براندون ساندرسون

همچنین می‌توانید کتاب‌های دیگر ساندرسون مانند دو سه‌گانه فانتزی اول Mistborn، مجموعه علمی تخیلی بزرگسالان جوان Skyward را انتخاب کنید. و بیشتر در آمازون. توسط ساندرسون سری متوسط ​​آلکاتراز در مقابل کتابداران شیطانی به صورت جعبه ای با قیمت فقط 40 دلار موجود است. (60 دلار بود) و همراه با شش کتاب.

تحریریه مجله بازی یک گیمر