فیلم آموزشی Dune Star Austin Butler Kick Ass In Gun Range را تماشا کنید

آستین باتلر، بازیگر نامزد اسکار، ممکن است خود را برای یک نقش جدید پر اکشن آماده کند، زیرا ویدیویی منتشر شده است که مهارت‌های چشمگیر اسلحه ستاره Dune را نشان می‌دهد.

ویدئویی که توسط تاران تاکتیکال، تیمی که قبلا به کیانو ریوز کمک کرده بود برای جان ویک آماده شود، بارگذاری شده است، مهارت‌های چشمگیر باتلر را در غرفه نشان می‌دهد. در یک سکانس، او یک تپانچه را در کنار متخصص Tetiana Gaidar پر می کند و به نظر می رسد که او بسیار تحت تأثیر توانایی های باتلر قرار گرفته است. گیدار مدل میلا از Call of Duty است و شخصیت را در بازی زنده کرده است.

برخی بر این باورند که باتلر می تواند خود را برای ایفای نقش در Heat 2 مایکل مان آماده کند، زیرا شایعه شده است که این بازیگر از سال 2023 در این فیلم ظاهر می شود. مان در سال 2023 به Deadline تأیید کرد که قصد دارد فیلم Heat 2 را به عنوان پروژه بعدی خود فیلمبرداری کند.

انتظار می رود این فیلم که توسط مان نوشته شده است اقتباسی از رمان Heat 2 باشد که در سال 2023 اکران می شود. این فیلم پیش درآمد و دنباله ای برای فیلم سال 1995 است و یکی از شایعات این است که باتلر نقش یک کریس شیرلیس جوان را بازی خواهد کرد. ، که در نسخه اصلی وال کیلمر نقش او را بازی می کرد.

باتلر برای بازی در نقش الویس در فیلم باز لورمن در سال 2022 نامزد اسکار شد. او در فیلم Dune: Part II در نقش Feyd-Rautha Harkonnen بازی می‌کند و نقش یک شخصیت اصلی را در مینی‌سریال جنگ جهانی دوم Masters of the Air در Apple TV+ بازی می‌کند.

بخوانید  بازی Pokemon Go شامل به‌روزرسانی نقشه و تصاویر جدید است

تحریریه مجله بازی یک گیمر