تریلر راه اندازی Outlast Trials پر از خون، دل و جرات است

بازی ترسناک Survival The Outlast Trials استودیوی توسعه دهنده Red Barrels در تاریخ 5 مارس برای کنسول و رایانه شخصی منتشر خواهد شد و اکنون تریلر معرفی آن نیز رسیده است.

بازی Outlast Trials از سال 2023 بر روی Steam Early Access در دسترس است، اما نسخه 1.0 این هفته برای رایانه های شخصی عرضه می شود و بازی در آن روز برای PS5 و Xbox Series X|S نیز عرضه می شود. تریلر راه اندازی 5 دقیقه ای نمایی وسوسه انگیز از آنچه باید انتظار داشت را ارائه می دهد، خلاصه ای از محیط، داستان و عناصر گیم پلی، و همچنین نگاهی عمیق به فضای وهم آلود ارائه می دهد. توجه داشته باشید که این تریلر پر از خون و خون است و همچنین شامل فیلم هایی از آویزان شدن شخصی از طناب و صحنه های غافلگیر کننده و ناراحت کننده است. اینم تریلر:

در حال پخش: تریلر انحصاری راه اندازی رسمی Outlast Trials

بازی Outlast Trials اکنون در Steam Early Access با قیمت 30 دلار در دسترس است، اما زمانی که نسخه 1.0 بازی در 5 مارس عرضه شود، این قیمت به قیمت نامشخصی افزایش خواهد یافت. هرکسی که قبل از خرید خرید کند، کمترین قیمت، لباس گریزلی هازمات، و 50 درصد تخفیف برای بسته استارت Reagent را دریافت می کند.

انتشار در 5 مارس اولین باری است که این بازی بر روی کنسول در دسترس خواهد بود. این بازی روی کنسول 40 دلار قیمت دارد و کسانی که پیش خرید کنند لباس Grizzly Hazmat را دریافت می کنند. نسخه Deluxe 50 دلاری روی کنسول شامل بازی، پاداش پیش‌سفارش و بسته شروع Reagent است.

The Outlast Trials سومین ورودی از سری Outlast است. The Outlast Trials که پیش درآمدی برای Outlast و Outlast 2 است، بازیکنان را به چالش می کشد تا به آزمودنی های جنگ سرد تبدیل شوند که تلاش می کنند از مجموعه ای از مصائب وحشتناک جان سالم به در ببرند. بازی را می توان به صورت انفرادی یا با دیگران با همکاری انجام داد.

فیلیپ مورین، یکی از بنیانگذاران و طراح بازی Red گفت: “به طور کلی، بازی کردن به تنهایی به شما حداکثر سطح ترس را می دهد، مانند یک Outlast کلاسیک، اما بازی با دیگران استرس زاتر و پر از لحظات وحشت خواهد بود.” بشکه ها به GameSpot گفت.

بخوانید  موشکافی اولین تریلر بازی Death Stranding 2

تحریریه مجله بازی یک گیمر