تریلر جدید گارفیلد ماجراجویی پدر و پسر را نشان می دهد

سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم The Garfield Movie منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی گارفیلد با پدرش هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از انیمیشن گارفیلد منتشر شد. سونی پیکچرز امروز دومین تریلر رسمی فیلم The Garfield Movie را منتشر کرد که مانند تریلر اول، گذشته گارفیلد و نحوه آشنایی او با جان آرباکل را در کودکی نشان می دهد. حالا گارفیلد دوباره با پدرش ملاقات خواهد کرد و در طول این انیمیشن شاهد ماجراجویی پدر و پسر خواهیم بود. در ادامه می توانید این تریلر جالب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم The Garfield نیز منتشر شده است که بر روی شخصیت گارفیلد تمرکز دارد و در ادامه می توانید آن پوستر را مشاهده کنید:

گارفیلد در پوستر جدید فیلم The Garfield

کریس پرت در نقش گارفیلد، ساموئل ال جکسون در نقش ویک (پدر گارفیلد)، نیکلاس هولت، وینگ رایمز، سیسیلی استرانگ، هانا وادینگهام، برت گلدستاین، اسنوپ داگ و بوون یانگ از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در کارتون گارفیلد حضور دارند. دیوید رینولدزنویسنده نامزد اسکار برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن در جستجوی نمو، وظیفه فیلمنامه و مارک دینالکارگردان انیمیشن The Emperor's New Groove و انیمیشن Chicken Little کارگردانی انیمیشن گارفیلد را بر عهده دارد.

شخصیت گارفیلد توسط جیم دیویس خلق شد و اولین بار در سال 1978 به عنوان یک کمیک استریپ معرفی شد. گارفیلد یک گربه تنبل نارنجی است که با صاحبش جان آرباکل و سگ جان اودی زندگی می کند. پیش از این، بیل موری صداپیشگی گارفیلد در فیلم Garfield: The Movie در سال 2004 و Garfield: A Tail of Two Kitties در سال 2006 را بر عهده داشت.

بخوانید  Lego Fortnite: کجا می توان ابسیدین را پیدا کرد و چگونه آن را برداشت کرد

فیلم گارفیلد قرار است در 24 می 2024 (4 ژوئن 1403) که مصادف با روز یادبود است، اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر