سخنرانی خداحافظی استینگ را پس از پایان انقلاب AEW تماشا کنید

هنگامی که استینگ نماد کشتی کج در نوامبر گذشته بازنشستگی خود را اعلام کرد، تاریخ و مکان را انتخاب کرد، یعنی گل سرسبد PPV AEW، Revolution. این دومین اعلان بازنشستگی استینگ خواهد بود – اولین بار در زمان ورود او به تالار مشاهیر WWE – اما این بار با شرایط او خواهد بود.

پس از 35 سال در این ورزش، استینگ شریک زندگی خود داربی آلین را برای رویارویی با یانگ باکس برای قهرمانی استینگ و تگ تیم داربی انتخاب کرد. قبل از مسابقه، یک ویدیوی گذشته نگر در حالی که استینگ نشسته بود تا برخی از بزرگ‌ترین رویدادهای حرفه‌ای خود را دوباره تماشا کند، پخش شد. این فیلم در تئاتر افسانه ای پلازا در آتلانتا، خانه سابق کشتی گیر فیلمبرداری شد. پس از پیروزی، استینگ و داربی در حالی که استینگ برای آخرین بار غرق در ستایش جمعیت شده بود، جمعیت را خطاب قرار دادند. سپس، در حالی که همه چیز برای کهنه سرباز هیجانی شد، در حالی که او از جمعیت گرینزبورو تشکر کرد، مکث کرد. “باید صبر کنم، سیگنال می گیرم، صبر کن.” سپس جریان پرداخت به ازای مشاهده به پایان رسید.

سخنرانی خداحافظی او برای هواداران در خانه پخش نشد، اما AEW سخنرانی را به طور کامل منتشر کرد و اتاق رختکن AEW توانست از استینگ نیز تشکر کند. در ادامه می توانید متن کامل سخنرانی را مشاهده کنید.

استینگ پسرانش را به رینگ آورد، هر دو با لباس‌های متفاوتی از شخصیت استینگ، یکی از آن‌ها حلقه‌ای را که در گریت آمریکا در سال 1990 به تن کرده بود، بر تن کرد، جایی که اولین قهرمانی جهانی خود را به دست آورد. دیگری لباس قرمز و مشکی جناح WCW، Wolfpac بود، جایی که استینگ این طرح را نامگذاری کرد. ما اکنون از روی آنتن خارج هستیم، من می توانم این کار را انجام دهم.

بخوانید  تریلر معرفی بازی Final Fantasy 7 Rebirth; ماجراجویی ابری خود را شروع کنید

اسطوره کشتی پس از متناوب شعارهای “متشکرم، استینگ” و “شما هنوز آن را دارید” جمعیت را خطاب قرار داد و سعی کرد کلماتی برای تشکر از آنها پیدا کند.

استینگ گفت: “من همه شما را خیلی دوست دارم.” “برترین ها.” او سپس با تونی خان مالک AEW تماس گرفت و گفت که سه سال آخر کارش بدون او امکان پذیر نخواهد بود. خان روی رینگ پایین آمد و از جمعیت برای اینکه امشب بیرون آمدند و به استینگ ادای احترام کردند تشکر کرد.

پس از آن، داربی از مربی خود تشکر کرد و برای درمان جراحاتش “به بیمارستان” رفت، بنابراین استینگ می خواست مفسر تونی شیاوونه را مطرح کند. Schiavone صداپیشه WCW بود و در مورد برخی از بزرگترین لحظات زندگی حرفه ای Sting صحبت کرد. شیاوونه جمعیت را با صدای بلند “این نیش می زند!” رهبری کرد. قبل از پیوستن استینگ به فهرست AEW در رمپ، شعار دهید.

استینگ قهرمانی در AEW، WCW، TNA و NWA را به دست آورده است و ۱۲ بار قهرمان جهان، قهرمان تیم های متعدد تایم و قهرمان ایالات متحده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر