تریلر معرفی بازی Final Fantasy 7 Rebirth; ماجراجویی ابری خود را شروع کنید

اسکوئر انیکس تریلر بازی Final Fantasy 7 Rebirth را که آغاز ماجراجویی Cloud و دوستانش را نشان می دهد، با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

طرفداران مدت ها منتظر بودند تا Final Fantasy 7 Rebirth را تجربه کنند، اما این انتظار دیروز محقق شد. بازی Final Fantasy 7 Remake 2 بالاخره برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفت و حالا در میان جدیدترین اخبار این بازی، متوجه شدیم که Square Enix تریلر معرفی این بازی را به اشتراک گذاشته است.

دانلود ویدیو از ابرات

Final Fantasy 7 Rebirth دارای دو حالت گرافیکی Performance و Graphics است که حالت اول به بازیکنان اجازه می دهد تا بازی را با سرعت 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند. در حالی که اولویت حالت دوم، اجرای این بازی ویدیویی با وضوح 4K است. Final Fantasy 7 Rebirth از تمام قابلیت های پلی استیشن 5 به دلیل مدل های سه بعدی با وضوح بالا استفاده می کند. بنابراین این مدل ها در یک چشم به هم زدن توسط حافظه SSD کنسول بارگذاری می شوند.

Final Fantasy 7 Rebirth همچنین از صدای سه بعدی، محرک های تطبیقی ​​و بازخورد لمسی DualSense پشتیبانی می کند. این باعث می شود برخی از قسمت های بازی احساس متفاوتی داشته باشند، از جمله نبردها و صحنه ها. در گذشته تتسویا نومورامدیر خلاق بازی Final Fantasy 7 Rebirth گفته است که “هیچ برنامه توسعه ای برای این بازی در نظر گرفته نشده است”، اما برنامه های Square Enix همیشه در معرض تغییر هستند.

Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 29 فوریه 2024 به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد. این بازی بیش از 145 گیگابایت فضای کنسول نسل نهم سونی را اشغال می کند و حداقل به مدت سه ماه در انحصار PS5 خواهد بود. نائوکی هاماگوچیکارگردان Final Fantasy 7 Rebirth می گوید که داستان اصلی بازی حدود 40 ساعت خواهد بود، اما محتوای جانبی تقریباً 80 درصد از تجربه بازی را تشکیل می دهد.

بخوانید  نسخه PS5 بازی Crisis Core Final Fantasy VII Reunion بیشترین سهم فروش را در بریتانیا دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر