سطل پاپ کورن ویروسی را فراموش کنید، این مرد برای دیدن Dune 2 سوار کرم شنی می شود

مسیر او به تئاتر منتهی می شود. نه، نه پل آتریدس، بلکه کسی که لباسی شبیه یک فریمن به تن کرده و راهی برای تماشای Dune: Part 2 این آخر هفته ایجاد کرده است.

Josh Gammon، کاربر Tiktok ویدئویی از شخص ناشناس در حال سوار بر کرم شنی موقت در اطراف یک تئاتر AMC در توسلا، اوکلاهاما منتشر کرد. مشخص نیست که آیا خود گامون یا شخص دیگری این وسیله نقلیه را ساخته است که مانند موجودی از سری Dune تزئین شده است. این شخص همچنین لباس فریمن می‌پوشد تا بازی زیبای Dune: Part Two را تکمیل کند.

ویدیوی بالا اولین چیزی نیست که در مورد Dune: Part 2 در فضای مجازی منتشر می شود. اوایل امسال، ستاره های دنباله به سطل پاپ کورن کرم های شنی که فیلم را جشن می گرفتند، واکنش نشان دادند. جاش برولین، بازیگر گارنی هالک، به صراحت گفته است که قرار نیست «دستش را در آنجا بگذارد».

دنیس ویلنوو کارگردان Dune: Part II نیز پاسخی به یاد ماندنی به سطل کلکسیونر AMC داشت. ویلنوو به نیویورک تایمز گفت: «وقتی آن را دیدم، انگار «هوووولی سیگار می‌کشد». “این چیست (وحشیانه)!؟ در همان زمان، سرگرمی زیادی را به صورت آنلاین ایجاد کرد.”

در آخر هفته گذشته، Dune: Part 2 چیزی که اولین فیلم در گیشه داخلی ساخته شد را دو برابر کرد. طبق گزارش‌ها، این دنباله در ایالات متحده 81.5 میلیون دلار فروخت که مجموعاً 178.5 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد. برای اطلاعات بیشتر، بررسی GameSpot's Dune: Part Two را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  عبور فروش جهانی سری Persona از ۱۵.۵ میلیون نسخه