فصل چهارم True Detective پربیننده ترین فصل این سریال شد


فصل چهارم سریال True Detective: Night Country به پربیننده ترین فصل این سریال HBO تبدیل شد.

فصل جدید سریال True Detective که جودی فاستر و کالی ریس بازیگران اصلی را دارد، از زمان نمایش آن در 14 ژانویه (24 دسامبر)، به طور متوسط ​​7.7 میلیون بیننده در تمام پلتفرم های موجود جذب کرده است. فصل اول سریال پلیسی واقعی با بازی متیو مک کانهی و وودی هارلسون به طور متوسط ​​11.9 میلیون بیننده در پلتفرم های مختلف داشت و اکنون این فیلم True Detective: Night Country است که این رکورد را شکسته است.

چهار قسمت اول True Detective: Night Country آنها به طور متوسط ​​642000 بیننده در HBO داشتند که فصل اول را در رده بالاتری با میانگین 2.6 میلیون بیننده قرار می دهد. با این حال، این فصل بیش از دو برابر مخاطب شبکه کابلی در اولین شب پخش هر قسمت از سرویس استریم مکس دارد. همچنین شبکه HBO اعلام کرد که قسمت پنجم این سریال به دلیل پخش مسابقه است Super Bowl دو روز قبل پخش شد و پنج میلیون بیننده را در تمام پلتفرم ها جذب کرد.

سریال True Detective: Night Country در حالی به این سطح مخاطب رسید که اخیراً فصل دوم سریال نیلوفر سفید به طور میانگین 1.10 میلیون بیننده و فصل چهارم سریال Succession به طور میانگین 7.8 میلیون بیننده داشته است. فصل چهارم سریال True Detective با قسمت ششم در 18 فوریه به پایان می رسد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جیسون موموآ در بحبوحه دنیای DC در حال توسعه، آینده ای به عنوان آکوامن را مورد تردید قرار می دهد