جیسون موموآ در بحبوحه دنیای DC در حال توسعه، آینده ای به عنوان آکوامن را مورد تردید قرار می دهد



جیسون موموآ، که در حال حاضر نقش آکوامن را در دنیای سینمایی دی سی بازی می کند، درباره آینده خود با این فرنچایز ابراز تردید کرده است. در مصاحبه با وموموآ به این گمانه زنی پاسخ داد که آکوامن و پادشاهی گمشده می توانند آخرین دوره او را به عنوان پادشاه آتلانتیس رقم بزنند.

“لزوما نمی خواهم این پایان باشد… [but] من فکر نمی‌کنم این واقعاً یک انتخاب باشد.” موموآ با برجسته کردن بحث با جیمز گان و پیتر سافران، معماران پروژه‌های آینده سینمایی دی‌سی، گفت. این بازیگر به تمایل این دو به “شروع پروژه جدید خود” اشاره کرد که باعث شک و تردید شد. در مورد ادامه نقش خود به عنوان آکوامن.

موموآ گفت: «حقیقت این است که اگر مخاطب آن را دوست داشته باشد، این احتمال وجود دارد. “[But] در حال حاضر من می گویم، “به نظر نمی رسد آنقدرها خوب باشد.” » من عاشق این شخصیت هستم و [I would want to] آن را برای مدت طولانی بازی کنم…اگر جایی برای من در دنیای آنها باشد، دوست دارم بخشی از آن باشم.

موموآ ضمن اذعان به علاقه‌اش به آکوامن، این ایده را داشت که شخصیت دیگری از دی‌سی را بپذیرد. لوبو مزدور بین ستاره ای توجه این بازیگر را به خود جلب کرد. “من یکی از طرفداران بزرگ لوبو بودم، همه کمیک ها را خواندم… وارنر و دی سی قطعا خانه من هستند. پس این تنها چیزی است که می گویم.”

طرفداران دی سی اکنون با بازبینی پروژه ها و نقش های تحت رهبری Gunn و Safran آشنا هستند. هنری کاویل که در ابتدا قرار بود در نقش سوپرمن بازگردد، بعداً جدایی خود از The Witcher را برای ایجاد فضا تأیید کرد. با این حال، او نقش سوپرمن را در فیلم میراث سوپرمن بازی نخواهد کرد و بر شخصیت جوان‌تر تمرکز می‌کند. دواین “راک” جانسون صحبت کرد طاووس دل به دل بلک آدام، فرنچایز جدید استودیو دی سی، به دلیل «وب رهبران جدید» با شکست مواجه شده است.

بخوانید  توسعه همزمان دو بازی بزرگ در استودیو سی دی پراجکت رد

Aquaman and the Lost Kingdom در تاریخ 22 دسامبر اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر