توسعه همزمان دو بازی بزرگ در استودیو سی دی پراجکت رد

«ما دوباره‌به جهانی سر می‌زنیم که تکه‌ای بسیار مهم از تاریخ استودیو سی دی پراجکت است. همچنین و همان‌طور که سال گذشته تایید شد، استودیو سی دی پراجکت رد به‌شکل موازی روی دو بازی AAA (بزرگ و پرخرج) کار می‌کند».

از آن سو کچینسکی سال گذشته به‌‌توسعه‌ی بازی‌هایی جدید از مجموعه‌های تحت مالکیت استودیو سی دی پراجکت خبر داد. از آنجایی که استودیوی لهستانی حقوق ساخت و عرضه‌ی بازی‌های دو مجموعه‌ی «ویچر» و «سایبرپانک» را تحت مالکیت خود دارد، این احتمال وجود دارد که دومین بازی بزرگ این استودیو، دنباله‌ای برای Cyberpunk 2077 باشد. در این بین استودیو The Molasses Flood که به سی‌دی پراجکت تعلق دارد، روی یک بازی دیگر کار می‌کند.

مدتی پیش بود که شرکت سی دی پراجکت از ساخت دنباله‌ای جدید برای مجموعه‌ی ویچر خبر داد. با استناد به متنی که مدیرعامل شرکت نام‌برده منتشر کرده است، سر زدن به‌جهانی که یک بخش مهم از تاریخ این استودیو به‌شمار می‌رود، به‌احتمال بسیار زیاد یک اشاره‌ی ضمنی به‌دنیای مجموعه‌ی The Witcher است. از قبل می‌دانیم که یکی از این دو بازی بزرگ، قسمت بعدی از سری ویچر خواهد بود و با آنریل انجین ۵ ساخته خواهد شد.

فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم که استودیو لهستانی در چه زمانی از دومین بازی بزرگی که در دست ساخت دارد، رونمایی خواهد کرد. شرکتی که به‌تازگی از محتوای جانبی و بزرگ Phantom Liberty برای بازی سایبرپانک 2077 رونمایی کرده است. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید دومین بازی بزرگ و معرفی‌نشده‌ی استودیو لهستانی، چه اثری خواهد بود؟ دنباله‌ای بر سایبرپانک یا یک بازی دیگر؟ دیدگاه خود را برای یک گیمر بنویسید.

بخوانید  ثبت نشان تجاری تازه Gears of War توسط مایکروسافت



منبع

تقسیم کار بین تیم های بازی سازی شرکت سی دی پراجکت در انتهای ماه جولای سال ۲۰۲۲ میلادی

در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو سی دی پراجکت طی انتشار گزارش مالی نیمه اول سال مالی خود از توسعه‌ی همزمان دو بازی AAA خبر داد. آدام کچینسکی (Adam Kiciński)، مدیرعامل شرکت سی دی پراجکت در این گزارش، موضوع ساخت همزمان و موازی دو اثر بزرگ را این‌چنین مطرح و تایید می‌کند:

شرکت CD Project Red در گزارش مالی رسمی خبر از توسعه‌ی هم‌زمان دو بازی بزرگ AAA داد.