تاریخ انتشار فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy اعلام شد


شبکه نتفلیکس با انتشار چندین پوستر از تاریخ پخش فصل چهارم و آخر سریال The Umbrella Academy تایید و اعلام شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونزمان پخش فصل چهارم سریال Umbrella Academy تایید و اعلام شد. نتفلیکس سرانجام اعلام کرد که فصل چهارم و آخرین سریال The Umbrella Academy در تاریخ 8 آگوست 2024 (18 اوت 1403) پخش خواهد شد. برخلاف سه فصل اول، آخرین فصل سریال آکادمی آمبرلا در 6 قسمت ساخته شد و نتفلیکس پوستر شخصیت های فصل چهارم این سریال را نیز به اشتراک گذاشت که در آن شاهد شخصیت های اصلی سریال هستیم که در ادامه مشاهده می کنید. :

پوستر شخصیت های فصل چهارم و آخر سریال The Umbrella Academy

تام هاپر در نقش ویکتور هارگریوز، دیوید کاستاندا در نقش دیگو هارگریوز، امی ریور در نقش آلیسون هارگریوز، الیوت پیج در نقش وانیا هارگریوز، رابرت شیهان در نقش کلاوس هارگریوز، آیدان گالاگر در نقش پنج هارگریوز، جاستین مین در نقش بن هارگریوز، کلم فیوره در نقش سر رجینال، ریتو آریا در نقش لیلا پیتس، نیک آفرمن، مگان مولالی و دیوید کراس آنها از جمله بازیگران حاضر در فصل چهارم سریال The Umbrella Academy هستند و به ایفای نقش پرداختند.

مثل سه فصل اول استیو بلکمن The Umbrella Academy برای فصل چهارم بازگشته است. مجموعه آکادمی آمبرلا اقتباسی از کتاب های کمیک به همین نام توسط جرارد وی خواننده My Chemical Romance و گابریل بو است. بلکمن سریال Horizon و Orbital را برای نتفلیکس تولید خواهد کرد. بلکمن با نتفلیکس قرارداد چند حزبی امضا کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مقایسه ویدیویی عملکرد بازی در Steam Deck و Nintendo Switch