ستاره تلویزیون Halo توضیح می دهد که چرا برداشتن کلاه ایمنی مستر چیف درست بود



در مجموعه تلویزیونی Halo، مستر چیف کلاه خود را برمی دارد. شاید این موضوع چندان مهم به نظر نرسد، اما مستر چیف تقریباً هرگز کلاه خود را در بازی‌ها بر نمی‌دارد، بنابراین اعلام اینکه او این کار را در سریال تلویزیونی انجام خواهد داد، پرهای زیادی را به هم زد. اکنون، پابلو شرایبر، بازیگر Master Chief، تصمیم خود را دوچندان کرده و با جزئیات بیشتری توضیح می‌دهد که چرا فکر می‌کند با نزدیک شدن به فصل دوم، این به نفع داستان‌سرایی است.

صحبت کنید مجله SFX (از طریق رادار بازیشرایبر گفت که مخالفان ممکن است بخواهند در این مورد تجدید نظر کنند.

او گفت: «افرادی که فکر می‌کنند لازم نیست کلاه ایمنی را بردارند، آن‌ها درک اولیه‌ای از نمایش می‌توانند داشته باشند. «به منظور بررسی شکاف بین این دو نسخه از شخصیت. [Chief and John-117]ما نمی‌توانیم این داستان را بدون برداشتن کلاه ایمنی بیان کنیم.»

وی افزود: اگر با حذف کلاه ایمنی در برنامه موافق نیستید، برنامه ما را دوست ندارید، بنابراین بحث در مورد آن فایده ای ندارد.

شرایبر قبلا توضیح داده بود که فکر می‌کند هیچ راهی برای اجرای عدالت در داستان Halo برای یک برنامه تلویزیونی بدون اینکه Master Chief کلاه خود را بردارد وجود ندارد.

“برای فرمت های داستان سرایی تلویزیونی طولانی، ضروری است که به چهره دسترسی داشته باشید [that] شما به زندگی درونی شخصیت دسترسی دارید.» او گفت: «بنابراین [that] مخاطب می تواند شخصیت را در طول سفر همراهی کند. شما واقعاً باید شخصیت خود را بشناسید تا دیوار بین آنها را از بین ببرید.”

بخوانید  ساتوشی ناکاموتو، معمای حل نشده قرن!

به طور جداگانه، شرایبر گفت این یک “اشتباه بزرگ” برای مستر چیف بود که در فصل 1 رابطه جنسی داشت.

علاوه بر شرایبر، بازیگران بازگشته فصل دوم Halo شامل Natascha McElhone، Jen Taylor، Bokeem Woodbine، Kate Kennedy، Charlie Murphy و غیره هستند. اگر فقط برنامه تلویزیونی Halo را دنبال می کنید، هر قسمت از فصل 1 به صورت رایگان در YouTube پخش می شود.

فصل 2 Halo در 8 فوریه در Paramount+ منتشر می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر