ریبوت Highlander با بازی هنری کاویل فیلم بعدی کارگردان جان ویک خواهد بود


با امضای قرارداد جدید چاد استاهلسکی با Lionsgate، کارگردان اکنون بر فرانچایزهای John Wick و Highlander نظارت خواهد کرد. مسئول است.

ریبوت هایلندر چاد استاهلسکی یک گام به تولید نزدیک‌تر شده است، زیرا کارگردان جان ویک اخیرا قرارداد جدیدی با Lionsgate امضا کرده است. در این فیلم هنری کویل بازی خواهد کرد در مقابل دوربین، اکنون انتظار می رود که فرد بعدی استالسکی باشد و او در آینده بر فرانچایز هایلندر و جان ویک نظارت خواهد کرد. جو دریک، رئیس گروه Lionsgate Motion Picture و آدام فوگلسون، رئیس MPG، بیانیه‌ای را از طریق هالیوود ریپورتر منتشر کردند و از همکاری با قدرت خلاق چاد استاهلسکی تمجید کردند.

این گروه در بیانیه‌ای گفت: «این قرارداد روابط خلاقانه‌ای را که از زمان جان ویک داشته‌ایم گسترش می‌دهد و آن را با سری Highlander گسترش می‌دهد». از ابتدا، چاد نیروی خلاقی بوده که دنیای ویک را تعریف می کند. همانطور که ما همچنان به آینده این جهان فکر می کنیم، می خواهیم چاد، در کنار باسیل ایوانیک و اریکا لی از Thunder Road، راهنمایانی باشند که ما را راهنمایی می کنند و بخشی از خالقان استراتژی ما در هر مرحله از راه هستند. این قرارداد آن را رسمی می کند و ما مشتاقانه منتظر مشارکت خلاقانه او نه تنها با فیلمی که او کارگردانی می کند، بلکه با داستان های دیگری نیز هستیم که از او می آید. او یک رویاپرداز واقعی است و ما خوشحالیم که او را در کنار خود داریم.”

چاد استاهلسکی در فیلمبرداری جان ویک

در همین حال، چاد استاهلسکی برای ادامه همکاری خود با لاینزگیت هیجان‌زده است و قصد دارد ماجراهای جان ویک و هایلندر را زنده کند. او گفت: “من هیجان زده هستم که رابطه خود را با Lionsgate در این نقش جدید که بر جهان جان ویک و گسترش آن نظارت دارد، گسترش دهم.” جان ویک بسیار به قلب من نزدیک است و من خوشحال خواهم شد که به نظارت بر آن ادامه دهم. من همچنین برای راه‌اندازی سریال دیگری با هایلندر هیجان‌زده هستم، دنیایی که داستان‌های جذابی برای گفتن دارد.»

بخوانید  Examen de la poignée DualSense Edge | Manette professionnelle PlayStation 5

ریبوت مجموعه هایلندر، نیل اچ. موریتز، جانشین پیتر اس دیویس، که اولین فیلم این مجموعه را تولید کرد، تهیه کننده خواهد بود. سری جان ویک مدتی است که در حال رشد است و چندین پروژه در حال انجام تحت نظارت چاد استاهلسکی است. در حالی که قسمت چهارم جان ویک در سال 2023 منتشر شد، ما شاهد اکران بالرین به عنوان اولین اسپین آف سینمایی آن خواهیم بود.

این مجموعه به تلویزیون نیز گسترش یافته است و اخیراً سریال The Continental: From the World of John Wick را منتشر کرده است که بر زندگی اولیه شخصیت وینستون اسکات تمرکز دارد. علاوه بر این، یک سریال انیمیشن و یک مجموعه تلویزیونی دیگر با محوریت دنیای جان ویک در حال تولید است.

فیلم Highlander با بازی هنری کاویل در سال 2026 اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر