راهنمای پیش‌سفارش Skull And Bones – نسخه‌های انحصاری، کارت هدیه ۱۰ دلاری و موارد دیگر


پس از سال‌ها تأخیر، بالاخره Skull and Bones، بازی اکشن RPG با مضمون دزدان دریایی یوبی‌سافت، بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه خواهد شد. 16 فوریه. بازیکنان می توانند به عنوان کاپیتان و کشتی سفارشی در کمپین تک نفره بازی وارد آب های آزاد اقیانوس هند شوند یا در حالت های چند نفره مانند Disputed Waters یا Loot Hunt شرکت کنند.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، اکنون زمان آن است که نسخه Skull and Bones خود را در PS5، Xbox Series X|S یا رایانه شخصی پیش خرید کنید تا از جوایز و نسخه های انحصاری بهره مند شوید. همچنین در روز اول راه اندازی خواهد شد سرویس اشتراک +Ubisoft. نسخه های مختلفی از این بازی موجود است، از جمله استاندارد، حدو نسخه های برتر در همه پلتفرم‌ها، و برای خرید نسخه اولیه، آیتم‌های درون بازی و امتیازات انحصاری دریافت خواهید کرد. بیایید به تمام مکان‌هایی که می‌توانید Skull and Bones بخرید، تفاوت قیمت و محتوا بین هر نسخه و تمام مزایای پیش‌سفارش که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، بپردازیم.

جایزه پیش‌سفارش Skull and Bones

پاداش پیش‌سفارش Skull & Bones
پاداش پیش‌سفارش Skull & Bones

تمام پیش‌سفارش‌های Skull and Bones شامل بسته DLC High Seas می‌شود که شامل پوسته داخل بازی Notoriety Garb و آیتم روشویی کشتی Coronation Firework است. این پیشنهاد برای همه نسخه‌های موجود در همه کنسول‌ها اعمال می‌شود. محتوای پیش‌سفارش Skull and Bones از طریق کد دیجیتال پس از عرضه بازی در ۱۶ فوریه دریافت می‌شود و باید تا ۸ نوامبر ۲۰۲۴ بازخرید شود.

نسخه استاندارد را در Walmart پیش خرید کنید شما را نیز می گیرد یک بازی ورق بازی با مضمون جمجمه و استخوان شامل آثار هنری از بازی است. Best Buy یک کارت هدیه 10 دلاری رایگان ارائه می دهد با نسخه محدود انحصاری آن را پیش‌سفارش می‌دهد.

بخوانید  مقایسه شرکت های ارائه دهنده اینترنت ADSL و بهترین اینترنت پهن باند در ایران

علاوه بر این، اگر نسخه Premium Skull and Bones را پیش‌سفارش کنید، از 13 فوریه می‌توانید تا سه روز زودتر بازی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر