گیفت کارت اپل چیست؟ و برای چیست؟

گزارش پایان اطلاعیه

آنها موبایل اپل را برتر از همه برندها می دانند و حتی اجازه نمی دهند دیگران در این مورد بحث کنند. اپل محصولی را به آنها داد که همیشه می خواستند، در یک کلام، عالی و شگفت انگیز. سیاست اپل همیشه ارائه راه حل های منحصر به فرد به کاربرانش بوده است. خدمات پخش موسیقی و ویدئو که به ابزارهای ارتباطی و حتی شبکه های اجتماعی مجازی ویژه اپل اختصاص دارد.

خرید کتاب یا پادکست دیجیتال، نصب برنامه های پولی از اپ استور اپل و استفاده از سرویس Apple Music از رایج ترین کاربردهای این کارت هدیه است.

بهترین راه برای خرید گیفت کارت اپل مراجعه به فروشگاه مجازی معتبر محصولات اپل است که پیشنهاد ما خرید گیفت کارت اپل از طریق وب سایت یا نرم افزار می باشد. سیب ما شرکت را پیشنهاد می کنیم سیب با سالها سابقه درخشان در ارائه خدمات به کاربران ایرانی گوشی اپل، در حال حاضر تیم پشتیبانی اختصاصی دارد و کاربران خود را در تمامی مراحل خرید و صورتحساب حساب اپل آیدی راهنمایی می کند.

اما خاص بودن هزینه هایی نیز دارد. سال ها پیش اپل روش ایجاد حساب های کاربری و استفاده از اپلیکیشن های خود را تغییر داد که به دلیل عدم وجود پیش شماره های ایرانی در لیست مربوطه و همچنین عدم دسترسی ایرانی ها به خدمات پرداخت بانکی بین المللی مانند ویزا کارت، مشکلات و محدودیت های زیادی را ایجاد کرد. و مستر کارت برای کاربران ایرانی ساخته شده است.

کارت های هدیه اپل را کاوش کنید

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

بخوانید  Sackboy: A Big Adventure در Best Buy در روز پرایم فقط 20 دلار است

امروزه کاربران دستگاه های اپل مانند آیفون، آیپد، آی پاد، اپل واچ، مک بوک، آی مک و حتی اپل تی وی به راحتی می توانند اپل آیدی خود را با کارت شارژ کنند، گیفت اپل و دسترسی به امکانات غیر رایگان این دستگاه ها. به عنوان مثال، می‌توانید فضای ابری اضافی برای سرویس iCloud دریافت کنید و به‌طور خودکار عکس‌ها و ویدیوهای گالری خود را ذخیره کنید.

گیفت کارت های آیتونز سیبچه

چگونه گیفت کارت اپل بخریم؟

ضمناً با خرید اشتراک نرم افزار سیبچه قادر خواهید بود بدون نگرانی تمامی اپلیکیشن های فارسی را بر روی تلفن همراه خود نصب و استفاده کنید.

اما شاید کاربران اصلی گیفت کارت های اپل، گیمرها باشند که به راحتی می توانند با استفاده از این گیفت کارت ها، خریدهای درون برنامه ای انجام دهند و امتیاز یا سکه بخرند و حساب اپل آیدی خود را شارژ کنند.

کاربران تلفن همراه اپل همواره مجذوب طراحی چشم نواز و همچنین فناوری های جدید این محصولات بوده اند.

نکاتی که هنگام خرید گیفت کارت اپل باید در نظر بگیرید:

  1. اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که باید کارت هدیه خود را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر با نماد اعتماد الکترونیکی مانند سیبچه خریداری کنید.
  2. شما باید گیفت کارت اپل خود را با نام کشوری که اپل آیدی تلفن همراه شما متعلق به همان کشور است خریداری کنید. یعنی اگر آدرس و شماره تماس آلمان را هنگام ساخت اپل آیدی وارد کرده اید، باید گیفت کارت اپل خود را نیز با نام آلمان خریداری کنید. تفاوت بین کشور اپل آیدی و کشور کارت هدیه، حساب اپل آیدی تلفن همراه شما را مسدود می کند.
  3. کد کارت هدیه برای یک بار استفاده است و قابل بارگیری مجدد نیست. علاوه بر این، این کد قابل تعویض یا بازگرداندن نیست.
  4. باید کد گیفت کارت را با آدرس IP خارج از ایران وارد کنید. اما پس از آن می توانید از بارگذاری ایجاد شده در حساب کاربری خود با آدرس IP ایران استفاده کنید.
  5. استفاده از کد شارژ گیفت کارت شخص دیگری یا گیفت کارت سرقتی، حساب اپل آیدی شما را مسدود می کند و رفع انسداد برای کاربران ایرانی امکان پذیر نخواهد بود.
بخوانید  فیل اسپنسر از ایده بازگشت StarCraft استقبال می کند

از آنجایی که دسترسی به خدمات پرداخت بین المللی به راحتی برای همه کاربران در دسترس نیست، بهترین راه حل برای پرداخت هزینه های مربوط به صورتحساب حساب کاربری، خدمات و برنامه های اختصاصی اپل، استفاده از کارت های هدیه اپل است. کاربران با استفاده از گیفت کارت اپل می توانند به راحتی و بدون محدودیت اکانت اپل آیدی خود را از داخل کشور شارژ کنند و از تمامی خدمات اپل استفاده کنند.

کارت هدیه 200 دلاری iTunes

موارد استفاده از گیفت کارت اپل

تفاوت گیفت کارت اپل با کارت های اعتباری مانند مسترکارت و ویزا یا پی پال در این است که کارت اعتباری قابل شارژ است یا اعتبار آن به شخص دیگری منتقل می شود، اما کارت های هدیه مانند کارت های اعتباری هستند.پرداخت یکبار مصرف. گیفت کارت های اپل در دو نوع کد فیزیکی و کد مجازی در کشورهای مختلف دنیا عرضه می شوند. این کد شارژ در مبالغ 5، 10، 15، 20، 25، 30، 50، 100، 200، 300 و 500 دلاری (یا هر ارز دیگری) می باشد که فاقد نام و تاریخ انقضا هستند و به صورت ناشناس قابل استفاده هستند.

در برخی موارد لازم است که برای استفاده کاربران حرفه ای شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسان حرفه ای شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسان که مجبور به پرداخت هزینه اندکی هستند، قابلیت های ویژه اپلیکیشن های تخصصی مانند ویرایشگر ویدئو و عکس فعال شود و این امر با خرید اپل به راحتی امکان پذیر است. کارت هدیه.