سازنده انیمیشن What If Marvel را ترک کرده است


سازنده و سرپرست تیم فیلمنامه انیمیشن What If اعلام کرده است که پس از دو فصل تصمیم به ترک این مجموعه انیمیشنی گرفته است.

بازی فصل دوم انیمیشن What If پس از 9 روز پخش روزانه از شبکه +Disney به پایان رسید و علاقه مندان می توانند در آینده ای نزدیک منتظر فصل سوم این مجموعه انیمیشنی باشند. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیوناگر … چه اتفاقی برای انیمیشن می افتد؟ او با تغییر بزرگی در تیم خلاق مواجه شد. ای سی بردلی، سرپرست تیم نویسندگی این مجموعه انیمیشنی از دنیای سینمایی مارول، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود تایید کرد که تصمیم به ترک انیمیشن گرفته است؟… چه می شود اگر پس از تولید و پخش دو فصل از آن. .

او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت و تنها گفت که زمان شروع یک ماجراجویی جدید در رسانه های دیگر فرا رسیده است و به همین منظور تصمیم گرفت انیمیشن What's Next را بسازد اگر …؟ و مارول رو ترک کن البته او تایید کرد که قسمت سرباز زمستان و نگهبان سرخ از فصل سوم این سریال انیمیشن آخرین فیلمنامه ای است که روی آن کار کرده و اپیزود مورد علاقه او نیز محسوب می شود. در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی سرپرست تیم نویسندگی یا برنامه نویس جدید فصل سوم سریال What If?

به هر حال، چه انتظاری از فصل سوم انیمیشن داریم اگر…؟ در سال 2024 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و برایان اندروز برای کارگردانی فصل جدید این مجموعه انیمیشنی بازخواهد گشت. او همچنین به سوالاتی درباره اینکه چرا فصل دوم انیمه What If نسبت به فصل اول تیره تر بود، پاسخ داد و گفت که فیلمنامه فصل دوم در دوران کرونا نوشته شده است و او و تیم نویسندگان در واقع در این مورد تصمیم گرفته بودند. زمانی که می خواستند بیشتر داشته باشند به جای ایجاد یک فضای تاریک، بیشتر به فکر نجات دنیاهای مختلف بودند.

بخوانید  درگاه های پلی استیشن و سوئیچ یک محصول انحصاری ایکس باکس ممکن است به طرز عجیبی فاش شده باشد
تحریریه مجله بازی یک گیمر