درگاه های پلی استیشن و سوئیچ یک محصول انحصاری ایکس باکس ممکن است به طرز عجیبی فاش شده باشد



درگاه‌های پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ Hi-Fi Rush ممکن است از طریق تی‌شرت‌هایی که از به‌روزرسانی سالگرد بازی گرفته شده بود، لو رفته باشد.

یکی از کاربران Reddit به نام RamenMan22 کار آنچه به نظر می رسد بافت تی شرت در فایل های بازی Hi-Fi Rush باشد. به طور خاص، یک پیراهن آبی وجود دارد که می گوید “من اینجا هستم، عزیزم” و یک پیراهن قرمز که می گوید “Rock Out Anywhere!” » عبارات و طرح ها نشان می دهد که Hi-Fi Rush می تواند به ترتیب به پلی استیشن و نینتندو سوییچ بیاید. جمله اول به پوچ بودن پایان یک انحصاری مایکروسافت در پلی استیشن اشاره دارد. این جمله آخر به ماهیت قابل حمل سوئیچ اشاره دارد.

منابع دیگری نیز وجود دارد، از جمله یک پیراهن سبز که روی آن نوشته شده است “Shadow Dropped”، اشاره به این واقعیت دارد که Hi-Fi Rush به طور ناگهانی پس از برنامه‌نویس مستقیم ژانویه 2023 بر روی Xbox و PC منتشر شد. پیراهن خاکستری بافت دیگری نیز وجود دارد که می‌گوید: “این به سادگی است غیر واقعی Epic»، با اشاره به در دسترس بودن بازی در فروشگاه Epic Games است.

شایعاتی مبنی بر اینکه Hi-Fi Rush به پلتفرم‌های دیگر می‌آید منتشر شده است. مایکروسافت تعداد محدودی از انحصاری های خود را بر روی پلتفرم های رقیب منتشر کرده است و در مورد Hi-Fi Rush، ظاهراً این بازی به اندازه کافی برای جبران هزینه های توسعه فروش نداشته است.

در بررسی Hi-Fi Rush از GameSpot، گفتیم: “Hi-Fi Rush یک شکست عالی برای طرفداران ترسناک از Tango Gameworks است که نبرد پر انرژی یک جنگجوی اکشن را با ریتم ها به سبکی زیبا ترکیب می کند. بازی ریتم.”

بخوانید  پیشنهاد جمعه سیاه آمازون – اعضای Prime می توانند 2 کتاب صوتی رایگان برای نگهداری دریافت کنند

تحریریه مجله بازی یک گیمر