پیشنهاد جمعه سیاه آمازون – اعضای Prime می توانند 2 کتاب صوتی رایگان برای نگهداری دریافت کنند



آمازون تخفیف های ویژه ای ارائه می دهد کیندل نامحدود و اشتراک های صدا در طول فروش جمعه سیاه خرده فروش آنلاین. معاملات متعددی برای هر دو سرویس وجود دارد که بهانه ای عالی برای دستیابی به برخی کتاب ها برای خوانندگان کتاب الکترونیکی و شنوندگان کتاب های صوتی است.

معامله جمعه سیاه نامحدود Kindle

بیایید با شروع کنیم تخفیف نامحدود Kindle. کاربران جدید می توانند ثبت نام کنند و سه ماه Kindle Unlimited فقط با 1 دلار دریافت کنند یا یک ماه رایگان Kindle Unlimited کتابخانه ای با بیش از چهار میلیون کتاب الکترونیکی و مجلات دیجیتالی را برای خواندن و هزاران کتاب صوتی را برای گوش دادن بدون هزینه اضافی ارائه می دهد.

پس از دوره تبلیغاتی، حساب شما به طور خودکار به اشتراک کامل 12 دلاری در ماه ارتقا می یابد، اما می توانید در هر زمان اشتراک خود را لغو کنید.


معامله جمعه سیاه شنیدنی

قابل شنیدن همچنین دارای چندین تخفیف اشتراک در جمعه سیاه است، از جمله یک ماه رایگان برای کاربران جدید Premium Plus. اگر شما یک عضو اصلی، این پیشنهاد ماهانه رایگان شامل دو اعتبار است که می‌توانید در تمام کتاب‌های صوتی موجود در فروشگاه Audible استفاده کنید. حتی اگر اشتراک خود را لغو کنید، کتاب‌های صوتی استفاده شده برای اعتبار برای همیشه متعلق به شما هستند.

از طرف دیگر، می‌توانید چهار ماه Audible با قیمت 6 دلار در ماه برای چهار ماه اول (معمولاً 15 دلار) دریافت کنید و 20 دلار اعتبار Audible در کنار هدیه‌های معمولی مانند اعتبار ماهانه برای استفاده در هر کتاب صوتی ممتاز، به‌علاوه دسترسی دریافت خواهید کرد. کتابخانه Audible از کتاب‌های صوتی رایگان، پادکست‌ها، درام‌های صوتی و موارد دیگر.

بخوانید  آیا عرضه بازی Hollow Knight: Silksong نزدیک است؟

توجه داشته باشید که شما فقط می توانید یکی از پیشنهادها را برای هر حساب انتخاب کنید و پس از پایان دوره تخفیف، اشتراک شما به قیمت معمولی 15 دلار در ماه افزایش می یابد.


این تخفیف‌های Kindle Unlimited و Audible فقط برای مدت محدودی در دسترس هستند، بنابراین تا می‌توانید ثبت‌نام کنید.

معاملات اشتراک جمعه سیاه بیشتر

اگر می خواهید خواندن و گوش دادن خود را با کمی تلویزیون ترکیب کنید، می توانید در جمعه سیاه، تخفیف‌های اشتراک مشابهی را در سرویس‌های پخش مانند Hulu، Paramount+، و Peacock Premium دریافت کنید.، همچنین. همچنین صدها معامله دیگر در مورد بازی‌ها، فیلم‌ها و موارد دیگر به صورت آنلاین در دسترس است، بنابراین برای اطلاعات بیشتر، مرکز جمعه سیاه 2023 ما را دنبال کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر