نام و اولین پوستر Beetlejuice 2 با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا فاش شد.


برادران وارنر اولین پوستر فیلم Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون را منتشر کرده است که مایکل کیتون و جنا اورتگا بازیگران آن هستند.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی در مورد دنباله Beetlejuice منتشر شد. برادران وارنر اولین پوستر Beetlejuice 2 را امروز منتشر کرد و تایید کرد که عنوان فیلم Beetlejuice Beetlejuice خواهد بود. علاوه بر این، این پوستر یک بار دیگر تأیید می کند که فیلم Beetlejuice 2 در 6 سپتامبر 2024 (16 سپتامبر 1403) یعنی هفته روز کارگر به نمایش در خواهد آمد. اولین پوستر این فیلم را می توانید در زیر مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم Beetlejuice Beetlejuice

مایکل کیتون در نقش بیتل جویس، جنا اورتگا در نقش آسترید دیتز، وینونا رایدر در نقش لیدیا دیتز، کاترین اوهارا در نقش دلیا دیتز، مونیکا بلوچی در نقش همسر بیتل جویس، ویلم دافو در نقش کارآگاه شبح، جاستین تروکس، بورن گورمن و آرتور کونتی. در فیلم Beetlejuice Beetlejuice هستند و به ایفای نقش پرداختند. همانند قسمت اول، تیم برتون مسئولیت کارگردانی دنباله Beetlejuice را بر عهده دارد. آلفرد گوف و مایلز میلار نسخه نهایی فیلمنامه Beetlejuice 2 را نوشتند.

فیلم Beetlejuice که با بودجه 15 میلیون دلاری تولید شد، در سال 1988 وارد سینما شد و در حالی که مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفت، این فیلم کمدی-ترسناک اخروی موفق شد نزدیک به 75 میلیون دلار در گیشه بفروشد. فیلم Beetlejuice برنده جایزه اسکار بهترین گریم در جوایز اسکار 1989 و همچنین نامزد دو جایزه بفتا شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Waluigi سرانجام با این پیتزای منجمد ماریو مورد توجه قرار گرفت