رای گیری برای انتخاب بهترین بازی ها در بخش نمایش عمومی نهمین جشنواره بازی های رایانه ای آغاز شد


رای گیری برای انتخاب برندگان سه دسته بهترین بازی جشنواره اصلی، بهترین به روز رسانی و مورد انتظارترین بازی نهمین جشنواره بازی های رایانه شخصی آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در بخش آرای مردمی بخش اصلی، آثاری که برای شرکت در این بخش درخواست داده و به تایید هیئت داوران رسیده‌اند، در معرض انتخاب عموم قرار دارند. در این بخش افراد امکان انتخاب و رای دادن به 5 بازی را دارند.

در بخش بهترین آپدیت، با توجه به اهمیت خلاقیت های فنی و هنری برای چرخه عمر طولانی بازی های موفق و جلب رضایت طرفداران هر بازی، ضمن بررسی بازی های داستانی که سال ها می دانستند چگونه در کنار مخاطبان خود بمانند، می پردازیم. به لطف به روز رسانی های خلاقانه، بهترین به روز رسانی شرکت کننده جشنواره شناخته شد. در این قسمت امکان رای دادن به یک بازی وجود دارد.

در قسمت بازی های مورد انتظار، به منظور ارائه بازی های در حال تولید و نشان دادن افق صنعت بازی کشور، بازی هایی که در پایان مهلت ارسال کامل نشده اند، از طریق پیش نمایش (تریلر) در این بخش حضور دارند. بازی علاقه مندان می توانند با مشاهده و ارزیابی قبلی در رای گیری این قسمت شرکت کنند. در این بخش افراد می توانند به 3 بازی به انتخاب خود رای دهند.

علاقه مندان برای شرکت در بخش نمای عمومی می توانند با مراجعه به سایت نهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر به نشانی fajrgamefestival.ir و با مراجعه به بخش نمای عمومی، بازی های سه بخش را انتخاب کنند.

بخوانید  Aowed چندین پایان خواهد داشت

لازم به ذکر است شرکت در رای گیری یکی از بخش ها مانعی برای شرکت در بخش رای گیری سایر بخش ها نیست و علاقه مندان به شرکت در بخش رای گیری مردمی می توانند به صورت همزمان بازی های مورد نظر خود را در سه بخش انتخاب کنند. و در روند رای گیری شرکت کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر