زمان شروع فصل اول فصل 5 فورتنایت: چه زمانی از سرورهای فورتنایت نسخه پشتیبان تهیه می شود؟



سرورهای فورتنایت از کار افتاده است. اما نگران نباشید ؛ آنها قرار است باشند. پس از یک رویداد زنده فاجعه‌آمیز دیگر، این بار با نام بیگ بنگ، دنیای کاملاً جدیدی به روی ما باز می‌شود که انتظار دارید فصل اول Fortnite Chapter 5 نامیده شود. اگر نمی‌دانید که چه زمانی سرورهای Fortnite پس از پایان یافتن Fortnite OG دوباره در دسترس خواهند بود، در اینجا چیزی است که ما می‌دانیم.

Fortnite down – چه زمانی سرورها برای فصل 1 فصل 5 پشتیبان‌گیری می‌شوند؟

Fortnite در حال حاضر پس از آخرین رویداد فصل 4، بیگ بنگ، در زمان توقف برنامه ریزی شده است. این به این معنی است که فصل 4 در راه است و سلاح های جدید، یک جزیره کاملا جدید، و یک پاس نبرد جدید، از جمله چیزهای دیگر را به ارمغان خواهد آورد. اما تا زمانی که سرورهای فورتنایت به بازیکنان اجازه بازگشت به بازی را ندهند، هیچ یک از اینها مهم نیست. Epic دوست دارد این موضوع را شگفت‌انگیز نگه دارد، اما تاریخ اخیر نشان می‌دهد که فورتنایت دوباره در حوالی ساعت 4 بعد از ظهر PT – 7 صبح به وقت شرقی / 7 صبح به وقت شرقی – 10 صبح به وقت شرقی، فردا قابل بازی خواهد بود. 3 دسامبر. این پنجره سه ساعته بهترین تخمین ما بر اساس پوشش چندین سال فورتنایت در حال حاضر است، و مثل همیشه، زمان واقعی به دلایل مختلفی ممکن است تغییر کند.

این به این دلیل است که استقرار پچ در نهایت زمان انتشار را تعیین می کند. به نظر می‌رسد که Epic قصد دارد این پنجره راه‌اندازی در اولین فرصت یعنی ساعت 4 صبح به وقت شرقی / 7 صبح به وقت محلی به پایان برسد، اما اگر تیم با مشکلی مواجه شود ممکن است کارها به تعویق بیفتد. پس از آن، Epic حتی می‌تواند تصمیم بگیرد که فصل جدید را دیرتر – یا حتی زودتر – راه‌اندازی کند، اگرچه این احتمال کمتر به نظر می‌رسد. اساساً، اگر می‌خواهید زنگ ساعت خود را برای مدتی تنظیم کنید تا از خواب بیدار شوید، وارد شوید و صف فورتنایت را شکست دهید (به هر حال، در بهترین حالت ممکن)، باید ساعت 4 صبح PT/7 صبح به وقت شرقی را هدف بگیرید. آماده باشید که چند دقیقه صبر کنید تا بتوانید به لابی دسترسی پیدا کنید، زیرا فصل‌ها و فصل‌های جدید معمولاً با صف‌هایی همراه هستند که از خراب شدن بازی در زمانی که میلیون‌ها بازیکن همگی به دنبال بازی همزمان هستند، جلوگیری می‌کند.

بخوانید  جان ویک چگونه اصول خلق یک پروتاگونیست ترسناک را اجرا می‌کند؟

Fortnite Chapter 5 شروعی تازه برای بازی در نظر گرفته می‌شود و بر اساس درز و شایعات، به نظر می‌رسد که شامل گیم‌پلی جدید لگو، مسابقه و المان‌های موسیقی می‌شود، هرچند که جهان منتظر جزئیات بیشتری از این ویژگی‌های جدید است، و مطمئناً بسیاری دیگر. . بیشتر به زودی فاش خواهد شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر