اولین تریلر فصل دوم سریال خانواده اژدها; آغاز نبردهای خونین تارگرین


شبکه HBO اولین تریلر فصل دوم سریال House of the Dragon را منتشر کرد که در آن شاهد نبرد خونین خانواده تارگرین هستیم.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فصل دوم سریال خانواده اژدها منتشر شد. HBO در جریان CCXP اولین تریلر فصل دوم سریال House of the Dragon را منتشر کرد که طی آن شاهد اتفاقات بعد از اتفاقات فصل اول هستیم و حالا خانواده تارگرین وارد یک جنگ داخلی برای تصاحب تاج و تخت می شوند و از یکدیگر انتقام بگیرید اولین تریلر فصل دوم نوید نبردهای حماسی و بزرگ با حضور انواع اژدها را می دهد و در ادامه می توانید این تریلر جالب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانس، استیو توسن، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلن کارنی، سیمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رنکین، تام تیلور، کلینتون لیبرتی، جیمی کنا، کایران بیو، تام بنت، وینسنت ریگان و ابوبکر سلیم از جمله بازیگران حاضر در فصل دوم سریال خانواده اژدها هستند و به ایفای نقش پرداختند. مثل فصل اول رایان کندالتهیه کنندگی سریال House of the Dragon را با همکاری جورج آر آر مارتینسازنده دنیای وستروس روی این سریال کار می کند.

فصل دوم سریال House of the Dragon در 8 قسمت ساخته شده است که گفته می شود بخشی از محتوای در نظر گرفته شده برای فصل دوم از جمله نبرد بسیار بزرگ به فصل سوم سریال House of the Dragon منتقل شد. ، و این سریال احتمالا در آینده ای نزدیک برای فصل سوم نیز تمدید خواهد شد. همچنین امکان ساخت فصل چهارم سریال House of the Dragon نیز وجود دارد. اتفاقات این سریال که بر اساس داستان Fire & Blood ساخته شده است، 200 سال قبل از اتفاقات سریال Game of Thrones رخ می دهد.

بخوانید  یوفونی؛ نسل جدید صندلی های هواپیما

انتظار می رود فصل دوم سریال خانواده اژدها در تابستان 2024 از شبکه HBO و Stream Max پخش شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر