دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

سلام دوست عزیز وقتتون بخیر سفارشتون انجام شده.باتشکر از خریدتون. شما باید از زمانی که در زمین بازی فرود می آیید به دنبال اسلحه و لباس و زره مناسب باشید تا قدرت خود را بالا ببرید. حتما با هم تیمی های خود با هماهنگی های لازم عمل کنید و سعی کنید یک بازی تیمی با عملکرد از پیش برنامه ریزی شده ای بازی را انجام دهید و با محول کردن هر مسئولیت به یک فرد تیم می توانید به صورت مکمل و پوشش دهی عمل کنید. در صفحه ای که برای شما باز میشود اطلاعات اکانت خود را به طور صحیح وارد کنید.

  • ابتدا از عدم نصب یا حذف بازی پابجی از روی موبایل خود اطمینان حاصل کنید.
  • بازی پابجی موبایل PUBG Mobile کامپیوتر یکی از قدیمیترین و معروفترین بازی های سبک بتل رویال است و طرفداران بی شماری در جهان دارد و در ایران هم بازیکن های فعال زیادی دارد.
  • یوسی پابجی موبایل ازجمله ارزهای درون‌برنامه‌ای بازی است که کاربران برای تهیه و استفاده از اسلحه، مهمات، لباس و غیره اقدام به خرید یوسی ارزان از واریا شاپ می‌کنند.
  • اگر جمله “Winner Winner Chicken Dinner” را شنیده یا دیده باشید به احتمال زیاد با این بازی آشنا هستید؛ اما اگر آشنا نیستید باید بدانید که این عبارت در صفحه انتهایی بازی به بازیکن یا تیم برنده به عنوان نماد پیروزی نشان داده می‌شود.
  • وجود آیتم‌های فراوان در بازی از جمله اسلحه‌های مختلف، نیازمند تمرین و یادگیری است که بخش آموزشی در کنار مسابقات اصلی می‌تواند به خوبی شما را در آموختن فنون پابجی موبایل متبحر سازد.
بخوانید  Clash of Clans 15 83.26 آپدیت جدید بازی "جنگ قبیله ها" اندروید + آمازون | 1gamer

دارای کنترل های قابل تنظیم، حالت آموزش و چت صوتی با دوستان. نرم ترین تجربه کنترل و واقعی ترین سلاح گرم را در تلفن خود تجربه کنید. پیدا کردن حساسیت مناسب برای این بخش، مانند فاصله نزدیک است، با این تفاوت که این بار برای یافتن تنظیمات پابجی جدید باید بر روی فاصله میانی تمرکز کنید. این تمرکز حساسیت برای زمانیست که از چتر نجات استفاده می‌کنید.

بازی پابجی موبایل نصب و اجرا خواهد شد یا خیر؟

فروشگاه اینترنتی zeox با هدف عرضه خدمات، بازی ها و محصولات دنیای گیم پا به دنیای فروشگاه های آنلاین گذاشته است. ما همواره می کوشیم تا محصولاتمان را با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به شما مشتریان گرامی عرضه نماییم. برای خرید و آپدیت کردن در بازی پابجی شما باید پول مخصوص این بازی را داشته باشید و آن را هزینه کنید. یکی از مهم‌ترین مشکلات بازی که کاربران ایرانی باید با آن دست و پنجه نرم کنند، فیلتر بودن این بازی است. به‌همین علت متاسفانه ما هم در بازار امکان ارائه این بازی را نداریم. Payload که یک قدم فراتر از پابجی موبایل است و فقط می‌توانید آن را ۴ نفره بازی کنید.

تماشا کنید: بررسی گوشی Wiko T50 – اقتصادی جدید در بازار ایران

در مجله خبری یک گیمر 2019 عنوان پردرآمدترین بازی موبایلی را به خود اختصاص داد. حالا در کنار اعلام تعداد دفعات دانلود بازی، تنست از همکاری با Godzilla vs. Kong خبر داده است. بازیکنان می‌توانند با حضور در رویدادهای درون بازی از آیتم مربوط به این فیلم که قرار است بزودی اکران شود، استفاده کنند. تنسنت همچنین تصمیم دارد تا مپ کلاسیک Karakin را هم در تاریخ 7 اپریل (18 فروردین) به نسخه موبایلی بازی اضافه کند. Sensor Tower در پستی در تشریح میزان درآمد پابجی موبایل نوشته است که با ترکیب آن با نسخه چینی این عنوان که Game For Peace نام دارد، بازیکنان PUBG به طور میانگین هر فصل از سه ماهه اول تا سه ماهه سوم سال 2020 در حدود 704 میلیون در اینبازی خرج کرده‌اند. در سه ماهه چهارم درآمد بازی به 555 میلیون رسید، اما در سه ماهه اول 2021 دوباره درآمد بازی بالاتر رفت و به 709 میلیون دلار رسید.

بخوانید  آموزش نحوه تغییر گیمر تگ حساب Xbox

در قسمت ابتدایی مطلب مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای اجرای پابجی موبایل را برایتان به طور کامل توضیح دادیم، شما برای اجرای بازی به یک گوشی اندروید با اندروید ۵.۱.۱ نیاز دارید. مود PAYLOAD نسبت به حالت اصلی بزرگتر و تاکتیکال تر است و به همکاری تیمی احتیاج دارد، اگر از همکاری تیمی لذت می برید این مود برایتان بهترین و هیجان انگیزترین مود پابجی موبایل خواهد بود. در نسخه های کامپیوترهای شخصی و کنسولی بازی، به دلیل اینکه نقشه بازی بسیار بزرگ است، خیلی از کاربران سعی میکنند از مکانیک های استتار و اختفا استفاده کنند و به راحتی توسط یک اسنایپر کشته می شوی، اما در گوشی های موبایل به دلیل کنترل سخت سلاح ها کمتر شاهد این مسائل هستیم. برای نصب پابجی موبایل بر روی IOS به یک دستگاه با IOS 9 و بالاتر نیاز دارید، ما پیشنهاد میکنیم که از Iphone 5s و سایر دستگاه های بالاتر برای این کار استفاده کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر