عدم حضور استودیوهای بزرگ هالیوود مانند مارول در کامیک کان سن دیگو 2023


استودیوهای بزرگ هالیوود مانند مارول، لوکاس فیلم و نتفلیکس در کامیک کان 2023 سن دیگو شرکت نخواهند کرد.

کامیک کان سن دیگو در دوران همه گیر ویروس کرونا روزهای سختی را پشت سر گذاشت و در سال 2020 بسته شد و اکنون طبق آخرین گزارش ها اخبار سینما و تلویزیونکامیک کان 2023 سن دیگو قرار است با یک بحران بزرگ دیگر روبرو شود. Variety گزارش داد که استودیوهای بزرگ هالیوود در کامیک کان 2023 سن دیگو شرکت نخواهند کرد. در این لیست طولانی، نام های بزرگی مانند استودیو مارول و لوکاس فیلم دیزنی، اچ بی او، سونی پیکچرز، یونیورسال پیکچرز و نتفلیکس را می بینیم که حضور ندارند. شرکت در کامیک کان 2023 سن دیگو. امسال همه در کامیک کان سن دیگو حضور ندارند.

برادران وارنر هنوز تصمیم رسمی در مورد حضور یا عدم حضور در کامیک کان سن دیگو 2023 نگرفته است و NBC هنوز منتظر توافق با اتحادیه بازیگران است تا تصمیم بگیرد که آیا در کامیک کان سن دیگو شرکت کند یا نه. Variety همچنین اشاره کرد که پارامونت و آمازون در San Diego Comic-Con 2023 حضور خواهند داشت. اما دلیل اصلی آن چیست؟ ورایتی می گوید اعتصاب ملی نویسندگان و اعتصاب احتمالی بازیگران دلایل اصلی این امر است.

شرکت کنندگان در رویداد کامیک کان

از آنجایی که بسیاری از پروژه های تلویزیونی و سینمایی تعطیل شده اند و به تعویق افتاده اند، بنابراین نمی توانند در بازه زمانی فعلی پنلی بر اساس پروژه های آینده خود ارائه دهند. آنها هنوز نمی خواهند نمایشی ترتیب دهند که بازیگران این پروژه ها به دلیل اعتصاب در آن حضور نداشته باشند. همچنین، نتفلیکس به تازگی تودوم را در برزیل برگزار کرد و لوکاس فیلم جشن جنگ ستارگان را برای جنگ ستارگان برگزار کرد که آنها را از حضور در کامیک کان باز می دارد.

بخوانید  CoD: Warzone 2 Ashika Island Story به طور بالقوه بازگشت شخصیت MW2 را تحریک می کند

استودیو دی سی در سال های 2020 و 2021 نیز یک برنامه هوادار داشت اما در سال 2022 آن را لغو کرد.هدف از این برنامه نمایش برنامه های آینده استودیو دی سی است و این احتمال وجود دارد که برادران وارنر. برنامه مشابهی را انتخاب کنید البته پیش از اعلام لیست بازیگران Superman: Legacy در کامیک کان 2023 سن دیگو شایعاتی وجود داشت، اما اکنون وضعیت آن موضوع نامشخص است. کامیک کان سن دیگو 2023 20 تا 23 جولای برگزار می شود.